Gå til innhold

Bytte toppakning på M20


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

da er d billigere att du får noen kompiser til og hjelpe deg da. tenkte jeg kanskje kjente noen der men d gjør jeg desverre ikke. jeg tok 1500 for og bytte en topp jeg. synest d er helt grei pris siden d tar maks 5 timer vist du er ekstra uheldig på alle steder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipesett:1100,- alt du trenger til å overhale toppen.. boltsett.. ca 350,- registerreimsett.. ca 600,- her har du stort sett alt du trenger for å få iorden motoren.. pluss på et par hundrelappa i pakningsstoff å slikt.. viss du har kjentfolk som planslipa toppen din so kosta det minimalt.. men uansett so tar det 7 minutt å spenne den opp.... å 2 minutt å frese.. so det bør ikkje koste så veldi mykje meir enn en liten tusenlapp... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nokk bedre å skifte boltene enn å risikere å ta opp igjenn arbeidet senere. Strekkbolter skal jo normalt sett ikke brukes om igjenn etter de er løsnet. Når du tighter boltene med riktig moment vill de strekkes riktig.

På gs trur jeg det kom på underkant 10.000 for ny pakning, bolter og planslipt topp. Men kan trekke fra noen timer med arbeid siden de prøvde å lufte bilen min først før de tok av toppen å fant ut at blokka måtte skiftes :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...