Gå til innhold

Hjelp til å kople cd spiller i 84' E28


Anbefalte innlegg

Har kjøpt ein Pioneer mp7700 som eg vil montere i bilen. Men det viste seg å ikkje være noen enkel sak. Fant 4 ledninger i bilen der eg brukte eit voltmeter for å finne hvilke ledninger som var strøm. Fant ut at stømmen i hvertfall var i orden med en visning på rundt 12 volt. Det 2 andre ledningene i bilen var kvit/oransje og kvit/blå. Gikk ut fra at den kvit/blå er "remote" ledningen. Når strøm og remote var tilkoplet prøvde eg å skru på spilleren, men ingenting skjedde. Når det er sagt synest eg at eg kunne høyre ein lyd, som om den spinner opp cdrom'en for å se etter cd'er. Men displayet viser ingenting. I pioneer manualen står det at den har ei ledning som er "belysning", må den tilkoples for at displayet skal virke? Prøvde å kople den til den kvit/oransje ledningen i bilen, men uten positivt resultat. Har prøvd de fleste kombinasjoner nå og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, så alle tips er hjertelig velkomne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Lednignen for belysning må ikke kobles til. Den er bare for dimming av displayet. På ledningsnettet til spilleren har du mulighet til å koble sammen gul og rød gjør det og så kobler du den til + i bilen blir det noe liv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...