Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 En bekjent holder på med en 320i e36 som et prosjekt. Eneste som står igjen av interiør er førerstol + ratt. Utvendig er den ribba for alt. Dører, koffert osv .. Fronten prøvemontertes igår. Jeg tror nok at han skal stille de koni-demperne sine litt høyere, ja Den subba **** meg i bakken, med en gang den kom ut av garasjen. Her oppe i Nord er dette ekstremsport! Tror forresten dette kommer til å bli en rå bil, når den er ferdig engang i mai mnd (Dårlige bilder, tatt med mobil) -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 har du bilder fra siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Sorry Den står i en sinnsykt trang garasje, så man fikk ikke tatt ordentlige bilder fra siden. Er ikke mye å se på uansett da. e36 uten dører, sideskjørt, hekk, koffert osv .. Jeg liker de felgene jeg Edit: Skal huske på å ta bilder rundt om hele bilen neste gang jeg er der på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Det der så ikke spesielt praktisk ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 He he !! Ekstremsport oppe i nord Den var god. Hvor i nord er det du bor da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Det der så ikke spesielt praktisk ut nei Nei den begynte faktisk å subbe med en gang den kom uttafor garasjeporten He he !! Ekstremsport oppe i nord Den var god.Hvor i nord er det du bor da?? Bor i Alta the town Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Jeg tror nok at han skal stille de koni-demperne sine litt høyere, ja Den subba **** meg i bakken, med en gang den kom ut av garasjen. Her oppe i Nord er dette ekstremsport! Da fikk du se at i hvert fall noe av det jeg sier har noe for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 OK, jeg vet hvor Alta er,, jeg er fra Tromsø, men har flyttet ned hit til Tønsberg. Åsgårdstrand. Jeg skal tilbake til Tromsø i september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg tror nok at han skal stille de koni-demperne sine litt høyere, ja Den subba **** meg i bakken, med en gang den kom ut av garasjen. Her oppe i Nord er dette ekstremsport! Da fikk du se at i hvert fall noe av det jeg sier har noe for seg Akkurat =) Justerbart er kjekt Finnes ikke en eneste motorvei her vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 OK, jeg vet hvor Alta er,, jeg er fra Tromsø, men har flyttet ned hit til Tønsberg. Åsgårdstrand.Jeg skal tilbake til Tromsø i september Åja sånn ja Abanded all ships, ey? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Dama kommer fra Horten, og ho har jobb her nede nå i 6 måneder. Jeg er bare med på lasset hehe. Jeg kan jobbe fra hvor som helst, trenger bare internett Kjør hart kjør stil, kjør kebab bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Dama kommer fra Horten, og ho har jobb her nede nå i 6 måneder. Jeg er bare med på lasset hehe. Jeg kan jobbe fra hvor som helst, trenger bare internett Kjør hart kjør stil, kjør kebab bil Sånt er fint Veldig praktisk jobb det da Kan jo sitte på stranda i kreta å jobbe da. (Teknisk sett ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 var litt lav den ja. spørs om hele bilen er like lav da eller d bare er fronten som bygger sinnsykt ned.hadde en e30 320 en gang som bunnpanna tok nedi på gulstripa når jeg kjørte forbi biler. d var vertfall ikke praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 var litt lav den ja. spørs om hele bilen er like lav da eller d bare er fronten som bygger sinnsykt ned.hadde en e30 320 en gang som bunnpanna tok nedi på gulstripa når jeg kjørte forbi biler. d var vertfall ikke praktisk. Det hører til en annen dimensjon Den er faktisk ganske lav all over. Hjulbuene sluker felgene, om du skjønner hva jeg mener ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 tøft. men deretter lite praktisk men men va gjør man ikke for utsende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå