Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 tøft. men deretter lite praktisk men men va gjør man ikke for utsende. Ja, det heter vel gjerne at man skal lide for skjønnheten I dette tilfellet, både deg, lommeboka di å bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Ikke noe praktisk nei... møter du en stein i veien så er det byebye til front og det hele!! hehe, men som sagt, hva gjør en ikke for utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 ...og når man kommer til "skjels år og alder" som det heter, så finner man ut at sjarm og praktisk anvendbarhet er vel så viktig som utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 smule lav den der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Jeg vet ikke, men det ser ut som om fronten allerede har fått seg endel skrammer. Eller ble den kjøpt brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Jeg vet ikke, men det ser ut som om fronten allerede har fått seg endel skrammer. Eller ble den kjøpt brukt? Neida, var såvidt man kjente litt småriper på undersiden av fronten, men den er ikke lakkert eller pussa enda! Var bare prøvemontering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Hvor det blir av frontlippa da? MYE plass til den dær da sin egen lille private snøplog jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 den der var for lav, blir vel fet etterhvert, sleng inn flere bilder etterhvert da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Hvor det blir av frontlippa da?MYE plass til den dær da sin egen lille private snøplog jo Han hadde faktisk ment å hive på catkiller under der igjen, samt alu-gitter da selvfølgelig Når bilen er klar, tar jeg selvfølgelig bilder av den. Å deretter havner dem seff her Edit: Mye "selvfølgelig" der ja, så rart ut ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Det blir for lavt for min del. Synes det er tøft, men for min del ville det nok ikke gå mange dagene før herligheten var skrubbet ned betraktelig Sist jeg prøvde noe lignende varte det i litt over en uke, syntes jeg var flink til å kjøre slik at jeg ikke havna nede i hjulspor osv. Stoltheten fikk seg en knekk da jeg rygga inn i en avkjørsel (oppoverbakke) og frontlippa ble liggende igjen men lykke til, kommer til å se bra ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå