Tech9 Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Sjekk disse: http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article788415.ece http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article950012.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 må vær en farlig jobb å vær snekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Sykt sykt sykt.. Ikkje lett å leke me spikerpistol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 gøy med slike. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 jøss... går det virkelig an??? hmmm skumle greier det der du. spikerpistoler skal man jammen ha respekt for. *grøssen kaldt nedover ryggen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Sykt å overleve med 6 spikre i skallen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Godt gjort og ikke merke at du har fått en spiker opp i kjakan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Jeezes.. såg ikke mye godt ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Jeg å syns at det er merkelig at man ikke kjenner en spiker kjennom halve hode! Kjenner ikke mannen smerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Og for å få spikerpistolen til å funke, må en jo dytte ned stempelet. Hvorfor gjøre det i ansiktet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Ganske imponerende å ikke merke at du har skutt deg selv ja..tror jeg hadde stusset på hullet under haka ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 vettu, det der så ikke veldig godt ut, tenk på han andre a, viste ikke at han hadde en spiker i tryne, er som fenriken jeg hadde i garden... han ble skutt engang når vi var på øvelse og merket ikke noe før han var hjemme igjen. hehehe. han bare, oi jeg har blitt skutt, han hadde en kule i seg han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå