ORF Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Er det ikke lov med øyelokk? Finnes det noe med TUV godkjenning? Har senkesett med TUV papirer, men det står ikke i vognkortet. Noen som vet hvordan biltilsynet i Stavanger er? Har hørt at i Egersund godtar de det meste....
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Forfatter Skrevet April 11, 2005 Er det ikke lov med øyelokk? Finnes det noe med TUV godkjenning? Har senkesett med TUV papirer, men det står ikke i vognkortet. Noen som vet hvordan biltilsynet i Stavanger er? Har hørt at i Egersund godtar de det meste.... kost på deg en 4-hjulskontroll og få det i vognkortet. Skjer det noe å det Ikke er i vognkortet sliter du med forsikringa har TUV-papirer på ALT på bilen jeg..så de får litt av en jobb på fredag og føre alt i vognkortet
John H Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Får ta meg en tur og få godkjent alt eg og, har papirer på alt vertfall.. til 92 Custom 325 coupe har du sett om du kan justere bak på fjørene, ikkje demperen men fjørene, på noen justerbare sett får du et "gjengeparti" som du setter oppå fjørene og skrur det opp derfra
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Forfatter Skrevet April 11, 2005 Får ta meg en tur og få godkjent alt eg og, har papirer på alt vertfall.. til 92 Custom 325 coupe har du sett om du kan justere bak på fjørene, ikkje demperen men fjørene, på noen justerbare sett får du et "gjengeparti" som du setter oppå fjørene og skrur det opp derfra er usikker på om det går..hvis det er gjengelengden på fjærbeina du tenker på..vet det er til og skru forran..skal vel ligge innom en viss grense før man tar 4-hjulskontrollen for og få det godkjent..står i papirene tror jeg.. er hvertfall ikke en slik "skru" bak som forran.. eller? skyt meg om jeg tar feil
ORF Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Jeg har hatt firhjulskontroll, (sviger er mekaniker så det koster meg ikke noe), og har TUV papirene på senkesettet, men det er ikke godt nok for biltilsynet i mandal. De krever papirene oversatt til norsk av offentlig godkjent oversettet!!!!!!! Noen som har prøvd i Stavanger-området??? Koster det noe???
Kjell Rune Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 d kan dem ikke kreve. dem får faen meg lære seg tysk eller ta med seg ei ordbok. er ikke din skyld att pappirene er på tysk.
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Forfatter Skrevet April 11, 2005 oversatt på norsk å jah makan til idioter..må nok lære seg tysk hvis det er noe å si på papirene..de trenger da bare og sjekke kodene som stå¨r på fjærene og tuv-papirene hvis de ikke kan tysk..da vet de jo at det stemmer og at det passer..men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå