Aguilera Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Har hørt om opptil flere som har blitt knipsa men aldri fått noe i posten.... Skal da godt gjøres å være så heldig da, men det er jo låv å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 men er han nå så uheldig at han får noe i posten så er det ikke noe å gjøre med det.. men vi krysser fingrene på at han ikke får noe;) så får vi ta det som vi kommer Tar med en karsk vidre jeg;) Vikinger fra nord skal drikke rundt Ha en fin kveld vidre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Ja vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Har hørt om opptil flere som har blitt knipsa men aldri fått noe i posten.... Før hadde de vanlig fotofilm i fotoboksene og for at den ikke skulle bli brukt opp så fort så kunne de bare ta de værste fartssynderene. Selvom filmen var tom så tok fotoboksen bilder men de kommer jo selvfølgelig ikke frem. Idag har mange av fotoboksene digitale kamera som sender bildene rett til polititet og da kan de ta alle som bare sniker seg litt over fartsgrensen, derfor er det noen fotobokser som knipser i vilden sky men andre tar det helt piano... Når jeg ble tatt av fotoboks tok det faktisk over 3måneder før jeg fikk selve boten.. trodde de hadde glemt meg.. Men neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 det er flere fotobokser som ikke har kamera.. som er der bare for å skremme. Hvis du tar deg en tur nedover mot kristiandsand fra stavanger, vil du oppleve at de fleste fotoboksene ikke fungerer. Men de gjør nå samme effekt somde som fungerer, de holder farten nede. Et tips er jo å gjemme hue bak solskjermene(kommer ikke på bedre ord..), kan de ikke identifisere fører av bilen, kan de heller ikke gi bot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Jeg passerer daglig flere fotobokser, og det har aldri skjedd at de har blitt utløst. Jeg pleier å passere de i ca 100 på speedometeret mitt – hastigheten på strekningen er 80… God råd du eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Jeg passerer daglig flere fotobokser, og det har aldri skjedd at de har blitt utløst. Jeg pleier å passere de i ca 100 på speedometeret mitt – hastigheten på strekningen er 80… God råd du eller? hehe Sånn passe Men å passere de fotoboksene i 100 kmt får ingen innvirkning på min økonomiske situasjon fordi ingen av boksene utløses... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Fikk 3600 for og kjøre i 100 i 80 sona for to uker siden... + En prikk... Fotoboks i oslofjord tunellen Sure penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 E30'en min me original-dimensjon på dekk kjøre itte gps å sånne fartsmåler skilt 40 når speedoen vise 50.. så alri stol på speedoen.. ta heller me deg gps i bilen å se kor mye fortare du kan kjøra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 hadde GPS også i bilen vettu... En av værstingene til Garmin, MEN det hjelper SVÆRT LITE inne i en tunell, hvor det ikke er signaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Sage den ned? Spraye den ned, sånn at neste man ikke er så uheldig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 hadde GPS også i bilen vettu...En av værstingene til Garmin, MEN det hjelper SVÆRT LITE inne i en tunell, hvor det ikke er signaler Ha ha!! fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Da fikk jeg brev der det sto at jeg har blitt fotografert. Har ikke fått fakturaen enda, bare informasjon. Ble faktisk litt glad, pågrunn av det var mindre sum enn jeg ventet Boten var på 2600.- hastighet 94km/t i 80sonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå