Innocent Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Funnet en løsning på hvordan m3 speila skal kobles enda?? sliter med samme problem på min e 36. har prøvd alle muligheter snart tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Dere som sitter med slike speil med bare 3 ledninger bør vel rett og slett ta kontakt med leverandøren deres og få de til å forklare hvordan de skal kobles. Virker som om det er et utbredt problem dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wcbthomas Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 fant det desverre ut etter speila var lakket. å siden det var så mange her inne som feilaktig sa det skulle gå bra å kobble speilene har det gått lang tid siden jeg kjøpte dem. PS maxam-tuning.com sug stort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Har fått mine til å funke i alle retninger bortsett fra oppover. Hadde det vært kritisk hadde jeg nok fått orden på det, men det krever ikke mange kaloriene å klemme litt i toppen av speilet de få gangene det skal justeres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wcbthomas Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 hadde det gått med speilene mine hadde jeg fått det til men, det går ikke å få de til å fungere som de skal!!! hadde jeg trodd det kom til å bli et så stort problem å få det til hadde jeg kjøpt manuele speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Jeg har letet en del på forumet for å finne svaret på en ting, men det er bare litt difust. Hva er forskjellen på om bilen har 4 eller 3 ledninger til speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junobruno Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Vet dette er gammel tråd, men ble ikke særlig klokere av og å ha lest det som sto her. Så er det noen som kan forklare litt mer detaljert om hvordan man skal koble opp dette? Sitter med 3 ledninger fra speila. For E34 520i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå