Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som sitter med slike speil med bare 3 ledninger bør vel rett og slett ta kontakt med leverandøren deres og få de til å forklare hvordan de skal kobles. Virker som om det er et utbredt problem dette.

Skrevet

fant det desverre ut etter speila var lakket. å siden det var så mange her inne som feilaktig sa det skulle gå bra å kobble speilene har det gått lang tid siden jeg kjøpte dem. PS maxam-tuning.com sug stort!!!

Skrevet

Har fått mine til å funke i alle retninger bortsett fra oppover. Hadde det vært kritisk hadde jeg nok fått orden på det, men det krever ikke mange kaloriene å klemme litt i toppen av speilet de få gangene det skal justeres..

Skrevet

hadde det gått med speilene mine hadde jeg fått det til men, det går ikke å få de til å fungere som de skal!!! hadde jeg trodd det kom til å bli et så stort problem å få det til hadde jeg kjøpt manuele speil.

• 4 years later...
Skrevet

Jeg har letet en del på forumet for å finne svaret på en ting, men det er bare litt difust.

Hva er forskjellen på om bilen har 4 eller 3 ledninger til speila?

• 1 year later...
Skrevet

Vet dette er gammel tråd, men ble ikke særlig klokere av og å ha lest det som sto her. Så er det noen som kan forklare litt mer detaljert om hvordan man skal koble opp dette? Sitter med 3 ledninger fra speila. For E34 520i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...