Gå til innhold

s4/s6


joppe
 Share

Anbefalte innlegg

Veit at audi ikke har noe på dette forumet og gjøre :P Men virker som om det er mange bilkyndige folk her, så spørr likevel. Har en kamerat av meg som skal gå til innkjøp at en s4 eller s6 2,2 turbo. Det vi lurer mest på er hva man bør se etter da man kjøper av privatpersoner. For har hørt at etter s4/s6'n går over to runder så raser det på med feil. Og da man søker på nettet etter de bilene, så kommer det også opp stortsett bare biler som har gått + - 200 000. Kunne vært fine med noen innslag så ikke han siden av meg her driter på draget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja naf test skal jeg ta uansett hvem bil jeg kjøper privat trur jeg. Dreit meg saftig ut da jeg kjøpte bmw'n. Men vil naf testen se hvor slitt den er osv? Da tenker jeg motor og det som tilhører.. Mye koster en naf-test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs om du er medlem i naf da, men viss jeg ikke husker helt feil koster en sånn test for medlemmer ca. 500?

de ser over alt av slitedeler og div. annet og du får en god oversikt over hva som er modent for utskifting, og hva som blir det i nermeste fremtid.

ergo en god oversikt over bilens stand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95/96 Mørkegrønn varebil.

Motor gått 120K tror eg. Motor kjøpt med garanti hos Norsk bildelesenter. Bil gått 180K tror eg. Husker ikkje sånn helt i farten siden det ikkje er min bil.

To seter. imp i 2000. Eletrisk justerbare i alle retninger skinnstoler fremme. Tror de er fra RS2 eller noe.

Alarm, avtagbart hengerfeste, relativt nye skadefrie 18", 15" vinter, klima.

Pen og se til. Trenger sikkert ett senk på rundt en halvmeter, ellers grei for de som liker sånne biler...

Kan få tlf.nr og mer info hvis du sender meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...