marius paulsen Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 solgte nettop de nye 18" felgene som fulgte med bilen min,lurer bare på om det er noen som veit om noen som selger felgpakker med litt spesielle felger og med kjent dekkprodusent ikke kjedelige felger som "alle" har da!!! bilen er en e34 520 1992modell. er heller ikke intrisert i nåkka brukt sjit alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Jeg er fan av de AC Schnitzer-felgene som bla. Gunnar har, men de er kanskje litt for vanlige igjen? Syns de med den rette dimensjonen passer perfekt til e34! Rondell 58 er jo heller ikke et dumt valg. Kanskje litt for vanlige de også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 blir litt kjedelige det ja men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Hva med ett sett sånne: Jeg synes sånne blir lekre på E34.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 sånne er vel sikkert ikke særlig billig i 18" dritrå felg d da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Dette er faktisk en jeg så til salgs på en tysk side. Skal se om jeg finner den igjen.... EDIT: Fant linken, her er den->Tysk felgside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GENERAL E34 Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Ja, jeg kan gi deg ett forslag jeg kjøpte i går: Fra felgimport, replica felg 53 BM Black 89. Betalte ca 1500,- pr stk med alle mulige rabatter. På min e-34 ble de veldig bra. Jeg var også opptatt av å få en litt "personlig look". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 er ikke det en m5 kopi? pauls1 selger sånne nye i eske for 1000kr stykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GENERAL E34 Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 ff.... joa det er vel det, i sota utgave. Mulig jeg er blitt lurt for ett par lapper, men kanskje kvalitet er noe annet - ikke vet jeg men jeg er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 dem e i nå sota crom greier!avbestill felgene å kjøp pauls1 sine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå