///M Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 synes denne bilen er jævlig fet, men hadde jeg hvert deg hadde jeg fjernet rieger tuning klistremerke på bakerste rute, blir litt sån jalla jalla, vet ikke helt,men det blir litt vet ikke helt hva jeg skal si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 hehe..skal ikke se bort ifra at den forsvinner om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Enig med M, fjern det rieger klistremerke, mye penere uten.Når det gjelder bilen din så synes jeg den er pen og da spesiellt fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 takker:) ..fargen er litt spesiell men vises ikke på bildene. er Azurblå blandet med en type lilla som gjør at den skifter farge i sollyset/forskjellige vinkler:) hyggelig med så mye positive tilbakemeldinger bmw er og blir en STOR og GOD familie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dropze Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Fet bil!! hvor får du tak i lite skilt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Synest bilen din var dødsrå... Er litt meir fan av 5-serien, men når jeg så bildene av bilen din så skjønner jeg godt hvorfor 3-serien er populær... Har du noengang vurdert å selge den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 ikke noe som blir vurdert nå nei men hvem vet..når hjertet banker for en nyere type bmw så kan det jo hende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 Fet bil!!hvor får du tak i lite skilt forresten? jeg har faktisk liteskilt liggende baki men det var "hjemmelaga" av eieren før han jeg kjøpte den av..ulovlig vel og merke selv om det var proft laget(brukt i 3år) men sjekka med tilsynet etter jeg ble stoppa i teknisk å de sa at det faktisk ikke er å få godkjent på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Apropos ny BMW. Fikk for første gang se en M3 CSL i går.....sukk....snakk om rålekker bil Holdt på å kjøre i grøfta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 Apropos ny BMW. Fikk for første gang se en M3 CSL i går.....sukk....snakk om rålekker bil Holdt på å kjøre i grøfta.... hehe..skjønner jeg GODT! har prøvd en jeg med F1-giring..FY FEITE FAEN sier jeg bare! lurer på om det er plass til en nytype M3-motor med F1-giring i min jeg ? det hadde vært VÆRSTING! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 vil vare stille meg i køen av folk som sier at bilen ser bra ut... stemmer nok det med at du ikke får små skilt på den..!! det går bare på biler som ha liten plass til skiltet originalt.. der kan en få små skilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 takker og bukker skal ha med meg det lille skiltet til treff tenker jeg..skru det på før den triller fram der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Skal vi bytte bil..? Tihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 hehe..med hvor mye i mellomlegg ? tror ikke det blir noe bytte med E36 uansett hvor feit den måtte være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Har du noengang vurdert å selge den??? den ble jo nettopp kjøpt så tror ikke han selger den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå