Gå til innhold

Ny grillramme?


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Har lysst å skifte ut grillrammen (er ikke sikker på om det er det den kalles)

Den jeg har nå er så full av steinsprut at jeg blir sprø av å se på den..så jeg har lysst å skaffe meg en i plast, som ikke kan ruste!!

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik til en rimelig penge?

Delen er den på bildet :

Mjaus.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de finnes i plast med mindre du kjøper en stylingfanger som inkluderer denne rammen.

Hvis du handler ny så husk at det finnes en litt nyere og penere utgave fra og med '97 modellene. Da må også grillene skiftes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, tørr ikke på sånne flater... dessuten er det jo små rustflekker der...

Hadde jo vert gunstigt med plastikk... det er jo den mest utsatte delen for steinsprut :( Ser helt herpa ut nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg har litt kontakter rundt forbi nå som jeg kanskje får kjøpt en M-tech eller en M3 fanger av,....Ingenting sikkert ennå, men på de frontene så følger jo ikke denne grillrammen med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg har litt kontakter rundt forbi nå som jeg kanskje får kjøpt en M-tech eller en M3 fanger av,....Ingenting sikkert ennå, men på de frontene så følger jo ikke denne grillrammen med...

grillisten til rieger på den gule der koster 540,- på GS..å den er vel for hele rammen..tror jeg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk best den før '97. Synes den "nye" buler litt for mye. Men det er jo en smakssak.

Jeg er delvis enig. Med standard front buler den litt mye ut men med M-Tech front som går litt mere rett ned og kommer litt lenger frem ser det mye bedre ut med den nye rammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk best den før '97. Synes den "nye" buler litt for mye. Men det er jo en smakssak.

Jeg er delvis enig. Med standard front buler den litt mye ut men med M-Tech front som går litt mere rett ned og kommer litt lenger frem ser det mye bedre ut med den nye rammen.

Det er mange som sier det på den måten, men jeg er ikke av den oppfatning selv.

Smaken er jo som baken....... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...