Gå til innhold

Påkjørt når bortreist

mhane
 Share

Anbefalte innlegg

Viko skrev

Kankje en ide og parkere en anna plass, eller få noen andre til å kjøre deg ??

Ja det er egentlig det jeg har gjort. Bilen står hjemme i boretslaget mens jeg er borte. Uten garasje er den fritt vilt :(

2Re_Racing skrev

Eventuelt montere et kamera?

God ide. Kan faktisk få til å filme fra leiligheten min og ned mot der jeg parkerer. Men må nok belage meg på å vente noen timer for å få ledig plass der... må som oftest ta til takke med den plassen som er ledig der og da.

Garasjeplass i nærområdet eksisterer ikke.

Chrezz skrev

Bare husk at det, så vidt jeg husker, bare lov til å ha kamera på privat området. Minnes det også da må være skiltet. Hvis du har det på offentlig område (dvs, ikke tomt du selv eier), så må man vel ha kommunetillatelse og/eller tillatelse fra Datatilsynet.

Hvis ikke, så kan det vanke store bøter

Hadde nettopp en slik sak på jobben. Der hadde vi alt for mange kamra oppmontert ombord, iforhold til skilting. Vi fikk beskejd om at det vanket dagbøter om vi ikke innenfor en kort tidsfrist ordnet bedre skilting. Det var egentlig kjapt gjort, og folk leser jo ikke skilting uansett..så fremdeles prøver man seg med det utrolige...

Som Gunnar skriver så blir neppe dette et problem for meg.

Hr.smith skrev

uff det er utrolig kjedelig... skjedde samme m meg for ikke lenge siden, men heldigvis la hun fra seg tlf nr!

Jeg har levd i håpet om at noen skulle ringe i dag jeg også men, NEI DA :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...