Gå til innhold

Problem med angel eyes


hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Ble veldig bra det der?

Hva koster disse ringene, og er de godkjente?

Har funnet disse http://www.superstyling.no/shop/index.p ... 55eb1b93df

Er det samme?

Nope, det er ikke de samme. Disse er bygd på LED-teknologi, mens de han (og jeg) har, er bygd på kald katode-teknologi :)

Jeg kjøpte også disse rundt juletider, men med blått lys:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 7933218527

I motsetning til de to andre, har jeg blått lys i dem (de har hvitt), og jeg synes det er UTROLIG rått. Nei, det ser ikke harry ut ;)

Lurer på om de har satt opp prisen 10$ siden jeg kjøpte den. Mener jeg ga 109$ inkl. porto. Han sendte raskt. Jeg sendte han penger gjennom paypal FØR jeg registrerte et bud på ebay (trodde ikke han skulle sende). Men fant ut at han allerede hadde sendt ;) MEN, den tullingen ga meg minuskarakter for ikke å ha betalt!! Han sa han skulle registrere meg som betalt, men gjorde det aldri. Uansett, han sendte fort og holdt alt det andre han lovet, så til å stole på er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke blinklys har dere valgt til de "nye" lyktene?

Har selv de vanlige hvite originale blinklysene, men de passer ikke noe særlig.

Tenkte på en av disse:

FKBL5002-1.jpg

Jeg har disse på min. Monterte de i går sammen med sorte FK-lykter med ringer samt 6000K xenon. Skal se om jeg ikke kan ta et bilde og to senere i kveld. Det ser rått ut spør du meg ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pent :) Litt mye penger på lykter for min smak, men :)

Hadde jeg hatt linselykter originalt (zkw eller bosch) hadde jeg gått for um.nitza sine ringer isteden. Men min bil har (selvfølgeligvis) de særdeles ukurante bosch-lyktene med plastikkreflektordeksler og H7-pærer. I tillegg har en hjernedød tidligere eier puttet i 100W pærer på nærlysene slik at refletorene er brent. Så for å få bra lys var dette (mer eller mindre) nødvendig. At det kom med noen blinklys og grøftelys i pakken er jo bare ren bonus ;)

Nå må jeg bare finne ut om jeg skal smelle på en fet potte eller ett GruppeM-replika karbonfiber induksjonskit. Vanskelige valg dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...