oddi Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Skal kjøpe nye bremseskiver framme. Er skivene til biltema noe å satse på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Av prinsippsak ville ikke jeg ha kjøpt noe så viktig på biltema... bare fordi det faktisk er biltema det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Av prinsippsak ville ikke jeg ha kjøpt noe så viktig på biltema... bare fordi det faktisk er biltema det er snakk om. DITTO Hadde nok investert i noen andre skiver...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Sjekk ut GS og OS.... De har sikkert originale og alternative deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Jobber på biltema, kan gå god for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Av prinsippsak ville ikke jeg ha kjøpt noe så viktig på biltema... bare fordi det faktisk er biltema det er snakk om. Da gjør dere en stor tabbe. Jeg kjenner han som er daglig leder på Biltema i Sarpborg, og i forbindelse med kjøp av nettopp skiver foran til min bil spurte jeg ham om hvor disse skivene kom fra. Svaret var Brembo. Pris kr 399,- pr stk Det er det samme som du får både på mekonomen og Bmw men til en helt annen pris. Har nå hatt disse Biltema / Brembo skivene en stund helt uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 har også kjøpt bremseskiver dær(brembo) kjørte gammel mercedesen min ca 100000km me sånne skiver,aldri noe trøbbel med dem skal ikke forundre meg om at den går med samme skivene enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Har ingen erfaring med bremseskivene, men bremseklossene derimot er noe drit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 d kan hende ,men du kan vel spørre om dokumentasjon på at delene er produsert etter samme standar som "orginal" delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Skal kjøpe nye bremseskiver framme. Er skivene til biltema noe å satse på? Ja de kan du absolutt satse på! De kommer fra akkurat samme underleverandører som BMW bruker! DVS. det er klin like deler du kjøper på GS og BMW til mye høyere kostnad! Når det gjelder deler som har med sikkerhet å gjøre som bremseskiver, stag, kulelager osv har de veldig høy kvalitet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Av prinsippsak ville ikke jeg ha kjøpt noe så viktig på biltema... bare fordi det faktisk er biltema det er snakk om. DITTO Hadde nok investert i noen andre skiver...... Dere dummer dere ut! Er jo akkurat samme delene! Våkn opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 d kan hende ,men du kan vel spørre om dokumentasjon på at delene er produsert etter samme standar som "orginal" delene Slik dokumentasjon kan du bare drite i! Det er fordi de ikke har "lov" til å selge slike orginaldeler til den prisen som de gjør! De andre fohandlerne liker ikke at Biltema selger det til den prisen. Derfor er det også "hemmelig" hvor oljen f eks kommer fra. Kjøpte f eks ett fordelerlokk der og Bosch merket var skrapt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Har ingen erfaring med bremseskivene, men bremseklossene derimot er noe drit... Skal ikke forundre meg om at de klossene kommer fra en stor kjent produsent og er akkurat de samme som folk kjøper andre steder. Bare fordet de er billig så skal de automatisk være drit liksom. Hadde Biltema skiver og klosser på den forrige bilen og den klarte å låse hjulene i 140 km/t så drit kan man ikke akkurat kalle det vel? De fleste biler har ikke sjangs til å låse hjuelene i så stor fart. Men klossene er harde så de tar ikke så godt før de er blitt skikkelig varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Slik dokumentasjon kan du bare drite i! Det er fordi de ikke har "lov" til å selge slike orginaldeler til den prisen som de gjør! De andre fohandlerne liker ikke at Biltema selger det til den prisen. Derfor er det også "hemmelig" hvor oljen f eks kommer fra.Kjøpte f eks ett fordelerlokk der og Bosch merket var skrapt bort. På fordelerlokk til E34 på biltema.no står det "Bosch" under anmerkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Mulig at det har forandret seg nå da... var jo lenge siden jeg kjøpte det til den. Var litt morsomt at de hadde skrapt bort Bosch merket i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå