skillbill Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Tiger Woods vant årets US MASTERS turnering, etter jevnt og godt spill, har han funnet tilbake til gamle takter! Personlig liker jeg golf veldig godt. På en fin soldag fins det ikke noe bedre enn å sette seg bak rattet på bayern og kjøre til Onsøy GK og slå noen baller..Begge deler er avslappende og fin og bruke som avkobling fra en stressende hverdag Hva syns dere andre her inne? Synspunkter? Noen andre som også spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Kan ikke si jeg er fan av den sporten å spilt så mye, men var på besøk hos faren min en sommer. der har de en skikkelig stor å fin golfbane(skjomen, litt utom narvik). Han lærte meg litt golf og det var skikkelig gøy faktisk! kan ikke si jeg er flink, men når man endelig treffer riktig er d gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 har aldri prøvd golf jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Aldri prøvd noe mer avansert enn minigolf jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Golf er digg nok. Personlig liker jeg å ta en skikkelig omgang med tennis! Det er god trening det! morsomt er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Kun minigolf på meg og, og kan ikke si det frister å prøve skikkelig golf. Det ser rett og slett bare ufattelig kjedelig ut. Sammen med curling og bowling (og sikkert mye mer) er det sporter jeg bare ikke forstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Personlig liker jeg å ta en skikkelig omgang med tennis! Det er god trening det! morsomt er det også. Yeah, tennis er dritkult :D Spillte tennis når jeg var liten...kanongøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Eneste jeg har vært med på er minigolf.... Kan ikke si at jeg er så dritgod på det akkurat.. Fotball er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Er med i golfgruppa på skolen, men har minimalt med spilletid bak meg.. Det er stort sett squash det går i for meg. Vanvittig god trening (om man legger litt innsats i det og ikke bare labber rundt etter ballen) og skikkelig moro. 90-120 minutter og man er rimelig ferdig etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Har aldri spilt golf og kommer aldri til og prøve golf,det er den døveste sporten jeg vet om,men squash derimot er helt rått,det gir et kick. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Har aldri spilt golf og kommer aldri til og prøve golf,det er den døveste sporten jeg vet om,men squash derimot er helt rått,det gir et kick. Jeg hadde også denne holdningen til golf for noen år siden, men så prøvde jeg allikevel og ble hel-frelst. Bruker enhver anledning til å pleie hobbyen. Eneste negative er at det fort tar lang tid å gå en full 18-hulls runde (med reise, forberedelser mm 5 - 6 timer) og mye trening og spill trengs for å bli god. Skillbill: mine tanker vandrer til vakre hull 8 på Onsøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 prenger, hadde litt av den samme følelsen jeg også, men det er faktisk tøft. Har Borre golfbane bare 3 minutter unna. Den er øyeblikk ferdig 27-hullsbane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 jeg har spilt golf en gang jeg og vil tørre og si d ikke er sporten for meg, så vet jeg heller ikke hvordan d skal fåregå da så d kan hende d hadde vært mere digg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Stod bare og dengte løs på driving rangen et par tirsdager med golfgruppa, uten å egentlig kunne noe. Så hadde vi en protime - det ble mange hakk mer gøy med en gang! Skjønte plutselig så mye mer. Absolutt verdt å ta en slik time om noen går rundt med golfplaner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå