Gå til innhold

en vits

Siv
 Share

Anbefalte innlegg

En hingst og ei høne leker på en eng, så faller hesten plutselig ned i et dypt gjørmehull og synker raskt. Hingsten roper at høna skal løpe opp til bonden og hente hjelp for å trekke ham opp.

Høna løper opp til gården, men finner ikke bonden. Dette er en svært handlekraftig høne, så hun tar bondens lekre BMW og kjører ned til gjørmehullet der hesten kjemper for livet.

Høna binder et tau til støtfangeren på BMW'n og kaster den andre enden med en løkke på ut til hingsten, som trekkes ut av gjørmehullet og i sikkerhet.

Noen dager senere leker hingsten og høna på engen igjen.

Plutselig er det høna som faller ned i et gjørmehull. Løp og hent bonden , skriker høna. men hingsten sier rolig; jeg tror jeg kan skreve over hullet, ta tak i utstyret mitt du, så trekker jeg deg opp! Høna tar resolutt et grepa tak rundt hingstens edlere deler og blir dermed trukket opp på fast grunn igjen.

Moralen i denne histoerien er: Er du like velutstyrt som en hingst, trenger du ingen BMW for å plukke opp høner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moralen i denne histoerien er: Er du like velutstyrt som en hingst, trenger du ingen BMW for å plukke opp høner!

Det er derfor jeg solgte BMW. Fant ut at det holdte med en stor utgift.

Men for å være litt saklig\usaklig, så skulle jeg likt (vel vel, likt å likt) å sett den karen som gikk nedover gaten og plutselig slengt ut utstyret sitt foran ei dame, og sagt "grabb tak i denne, så skal alt gå bra".

By the way, det er jo en annen moral i den storyen som ikke stem helt. At ei fin høne må ha BMW for å plukk opp en hingst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg levde også en liten stund i den tro at BMW kunne dra damer men det nærmeste jeg kom var en dame som slikka på panseret på BMWen jeg kjørte....hmmm bilen var jo nyvaska og alt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke BMW drar mer damer enn andre merker nei... :?

Dama mi fikk faktisk litt 2nd thoughts etter første daten. Hun trodde jeg var "en jålete BMW-kjørende kontorrotte" eller noe i den duren. Har heldigvis fått motbevist det i senere tid. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke BMW drar mer damer enn andre merker nei... :?

Dama mi fikk faktisk litt 2nd thoughts etter første daten. Hun trodde jeg var "en jålete BMW-kjørende kontorrotte" eller noe i den duren. Har heldigvis fått motbevist det i senere tid. :lol:

Hehe, jeg tror det i den siste tiden har utviklet seg en slags BMW imunitet blandt damer. Jeg opplevde at det var mest fyrer som glanet på BMW min, det er jo da fordi en hver man er født med ett Sportsbil-gen. Og det blir vel lett som du sier Gunnar, at folk har en tendenes til å tro at ungdom som kjører BMW er av en spesiell-bil-opphengt menneskerase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... er ikke altid positivt i våre øyne at en mann kjører BMW...

(gjelder ikke meg såklart, men jenter generellt)

De blir ofte sett på som `pappagutter` , sosser eller kontorrotter som Gunnar sier...

Men som vi her inne vet, så er jo sannheten langt fra slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...