Leonard Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 åååh, huff nei nei nei... Det er bare sjukt, man må jo være passe på jorde for å gjøre noe sånt, eller lettere gal...... Å pule en sau er heller ikke så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Opplever å få masse oppmerksomhet når eg kjører stripa eg Det er vel helt sikkert bilen sin skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Opplever å få masse oppmerksomhet når eg kjører stripa eg Det er vel helt sikkert bilen sin skyld Var å sjekket på galleriet ditt, hvor mye er bilen din senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Har justerbart fra FK..så ca en 80 på de bildene der, men kunne fått den mye lavere viss eg hadde hatt mindre felger..på de første bildene der fikk eg ikkje lillefingeren inn mellom dekk og skjerm bak, på de siste bildene har eg høynet den litt, gikk jo ikkje an å kjøre noen plass, ca.4-5 cm klaring på sideskjørtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Vel... er ikke altid positivt i våre øyne at en mann kjører BMW...(gjelder ikke meg såklart, men jenter generellt) De blir ofte sett på som `pappagutter` , sosser eller kontorrotter som Gunnar sier... Men som vi her inne vet, så er jo sannheten langt fra slik Du har litt rett der ja, d er mange jenter som jeg kjenner som sier d samme, men jeg kan ikke forstå de. BMW behøver jo ikke å være stemplet som en dyr og pappagutt-aktig bil! Man har bare stil og god smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Hhmm, hvilket bilmerke vil dere anbefale til en ensom stakkar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Damer liker Audi og hater BMW for tiden. Generelt sett! Men finnes noen som liker BMW og heldigvis. Å velge fyren etter bilen blir bare for teit. Var på deit med ei dame og hun hata BMW så hørte ikke mer fra henne gitt. Aldri krangla så mye på første daten. Blond dum nyfemistisk Nissan Cherry berte. Hun ville ikke at bilavgiftene skulle forsvinne for da måtte hun betale for mine dyre BMW'er liksom . Andre jenter jeg har prata med liker ikke BMW fordi det er pakkisbil sier de! Men har funnet ei som skjønner hva stil og eleganse er nå da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Hhmm, hvilket bilmerke vil dere anbefale til en ensom stakkar? Bedre å utvilke personligheten enn å satse på å trekke damer med en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Kan ikke si jeg valgte samboer'n min etter bilen! Han hadde en gammel omega stasjonsvogn! Men jeg kjøpte meg BMW da jeg kjørte opp og har ikke hatt andre biler siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Å velge mann etter bilen er da bare for dumt, man velger mannen først, og viss han da har fin bil så blir det bare et pluss (men så har jeg aldri forstått den greia med å velge partner etter penger, bil, flott hus osv...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Å velge mann etter bilen er da bare for dumt, man velger mannen først, og viss han da har fin bil så blir det bare et pluss (men så har jeg aldri forstått den greia med å velge partner etter penger, bil, flott hus osv...) Du har så rett! Ikke har vi så mye penger at vi bare kan strø d rundt oss å vi har veldig uflaks når d kommer til biler og mye annet. men vi er fortsatt veldig forelsket og har d kjempe gøy hele tide. D er vel d som er d viktigste synes nå jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Å velge mann etter bilen er da bare for dumt, man velger mannen først, og viss han da har fin bil så blir det bare et pluss (men så har jeg aldri forstått den greia med å velge partner etter penger, bil, flott hus osv...) Du har så rett! Ikke har vi så mye penger at vi bare kan strø d rundt oss å vi har veldig uflaks når d kommer til biler og mye annet. men vi er fortsatt veldig forelsket og har d kjempe gøy hele tide. D er vel d som er d viktigste synes nå jeg da! Stemmer det At dere har det morsomt sammen og ler masse er vel en av di viktigste tingene vil jeg tro Og at dere er forelsket også selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hhmm, hvilket bilmerke vil dere anbefale til en ensom stakkar? Bedre å utvilke personligheten enn å satse på å trekke damer med en bil! Ojojojo, du ble fort kvass. Det var ment som en liten vittig vits. Du må jo ikke jobbe deg så opp for noe sånt. Jeg har jo ikke gjort deg noe vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 By the way, det er jo en annen moral i den storyen som ikke stem helt. At ei fin høne må ha BMW for å plukk opp en hingst. Man _må_ ikke, men kanskje det hjelper? Tihi.. Forøvrig plukker jeg gjerne opp noen snasne hingster i den strøkne (jadda jadda.... ) BMW'en min jeg altså! Frivillige ta kontakt snarest! Bill.mrk "fin høne" Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Forøvrig plukker jeg gjerne opp noen snasne hingster i den strøkne (jadda jadda.... ) BMW'en min jeg altså!Frivillige ta kontakt snarest! Bill.mrk "fin høne" Hoho You can pick me up any time baby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå