Maverick Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 BMW-trikset funka for meg - gift og fått kona til å sverge evig troskap til BMW. Kan ikke skjønne annet enn at det er på grunn av bilen. Altså: man trenger ikke utstyr som en hingst, bare man har BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 You can pick me up any time baby Navn og adresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Navn og adresse? Kim-Rune Robertsen, bor i Bodø, ett stykke unna Telemark (det var vel der du bodde)... Men men, selv om det blir sagt at "long distance relationships" skal være vanskelig å få til å vare, så får vi prøve så godt vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Viss man bare legger go'vilja til, så har jeg hørt at det meste pleier å fungere (I alle fall en liten stund.... ) Så fort bensinmåleren har bestemt seg for å funke igjen, og jeg har et døgn eller 5 til rådighet, sa greier nok bilen noen mil til, siden den allerede har tilbakelagt 250.000! Hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Skal tro om jeg får en barnevogn i bagsjerommet på en E-36 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 krt_ Skrevet: Tir Apr 12, 2005 21:26 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Skal tro om jeg får en barnevogn i bagsjerommet på en E-36 sedan? Ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Viss man bare legger go'vilja til, så har jeg hørt at det meste pleier å fungere (I alle fall en liten stund.... )Så fort bensinmåleren har bestemt seg for å funke igjen, og jeg har et døgn eller 5 til rådighet, sa greier nok bilen noen mil til, siden den allerede har tilbakelagt 250.000! Hoho! Hehehe, Du får bare si ifra hvis du har tenkt deg en tur oppover. Forresten hva er det som er feil med bensinmåleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Det skal jeg huske på og gjøre! Bensinmåleren har , i likhet med Doffen, dævva... Mer utfyllende om det på "teknisk" forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Bensinmåleren har , i likhet med Doffen, dævva...Mer utfyllende om det på "teknisk" forumet... Kjipe saker. Det skal jeg huske på og gjøre! Det er ikke for å være brå kjekk, og prøv å sjekk deg opp (dette er jo ikke akkurat et "dateforum"), men har du MSN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hvem har vel ikke MSN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå