Desloch Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Beklager den aggressive tittelen, men skal ringe og bestille i løpet av en halvtime, så trenger det ganske fort Skal kjøpe nye 18" felger hos GSbildeler, men er litt i tvil hvilket dekk jeg skal velge. - Felgpakke m/W225/40-18 Kumho KU31 eller - Felgpakke m/W225/40-18 Falken 512 Prisen er den samme. Noen som vet forskjellen på disse dekkene? Evt, hva er å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Vet ikkje om det hjelper men, tror Kumho dekkene er mykere? Henger godt men slites fortere, har en kamerat som har Falken dekkene, han er vertfall fornøyd sier han.. Er ikkje sikker på det eg sa om mykheten så ikkje ta meg på ordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 kuhmo er litt mykere ja..hadde falken tidligere å de var ganske slitesterke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Kommer til å velge Falken dekkene hvis jeg ikke får noen andre innlegg veldig snart Da blir det 18" M3 E46 (replica) felger og M-Tech-lister på siden til bilen Ser bra ut med M-TECH lister selv om man ikke har M3-fanger framme og bak vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Har ikke peiling på dekk desverre, men jeg har hørt mye positivt om Falken sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 høres bra ut etter min mening ser det bra ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 M listene gjere seg veldigt spør du meg, mye finere..breie gode istedenfor de tynne spinkle orginale Eg hadde kjøpt Falken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Spør hos GS hvilke de anbefaler (om prisen her den samme har de ingenting å tape på å være ærlige). Hadde Falken i 205/50-16" på en tidligere bil (E36), sporet som pokker. Kumho har jeg aldri prøvd, men har hørt en del positivt til billigmerke å være. Vil anta det kan stemme at de er en del mykere enn Falken, og at de derfor sitter bedre og slites raskere. Falken er vel nesten det billigste som er å få tak i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Jeg ringte dem, og de sa "Det er hipp som happ. Begge er gode dekk". Tvilte litt på den siste setninga, men sikkert gode i forhold til prisen . men, hvis Kumho dekkene er mykere, bråker de ikke mindre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Forresten; 8,5" felger m/225/40/18 dekk på en bil som er senka 60/40mm. Innpresset er 38. Subber den da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Jeg hadde også Falken dekk da jeg hadde 320 e36. Syns dekkene var helt ok, men de sporet ganske mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Vil mykere dekk spore mindre OG ligge bedre på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Kumho er greie å billige dekk, men falken er mye bedre. Mine neste dekk har jeg bestem meg for Toyo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Kumho er greie å billige dekk, men falken er mye bedre.Mine neste dekk har jeg bestem meg for Toyo eg handlet federal dekk og eg var knallfornøyd med di fra fredag til søndag, da di gikk opp i røyk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Beklager den aggressive tittelen, men skal ringe og bestille i løpet av en halvtime, så trenger det ganske fort Skal kjøpe nye 18" felger hos GSbildeler, men er litt i tvil hvilket dekk jeg skal velge. - Felgpakke m/W225/40-18 Kumho KU31 eller - Felgpakke m/W225/40-18 Falken 512 Prisen er den samme. Noen som vet forskjellen på disse dekkene? Evt, hva er å anbefale? KUMHO!!!!!! KU31-dekkene er nye i år, og helt sinnsyke på vann! Jeg har testet begge deler, og valget er klart Kumho. Dette er et toppdekk til en billig penge. Kjører seff med Kumho selv. Spør du meg, så er falken bare dritten i forhold til kumho... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå