Gå til innhold

Hvilket dekk er best? (trenger kjapt svar!)


Desloch
 Share

Anbefalte innlegg

Beklager den aggressive tittelen, men skal ringe og bestille i løpet av en halvtime, så trenger det ganske fort ;)

Skal kjøpe nye 18" felger hos GSbildeler, men er litt i tvil hvilket dekk jeg skal velge.

- Felgpakke m/W225/40-18 Kumho KU31

eller

- Felgpakke m/W225/40-18 Falken 512

Prisen er den samme. Noen som vet forskjellen på disse dekkene? Evt, hva er å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikkje om det hjelper men, tror Kumho dekkene er mykere? Henger godt men slites fortere, har en kamerat som har Falken dekkene, han er vertfall fornøyd sier han.. Er ikkje sikker på det eg sa om mykheten så ikkje ta meg på ordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Kommer til å velge Falken dekkene hvis jeg ikke får noen andre innlegg veldig snart ;)

Da blir det 18" M3 E46 (replica) felger og M-Tech-lister på siden til bilen :D

Ser bra ut med M-TECH lister selv om man ikke har M3-fanger framme og bak vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør hos GS hvilke de anbefaler (om prisen her den samme har de ingenting å tape på å være ærlige).

Hadde Falken i 205/50-16" på en tidligere bil (E36), sporet som pokker. Kumho har jeg aldri prøvd, men har hørt en del positivt til billigmerke å være. Vil anta det kan stemme at de er en del mykere enn Falken, og at de derfor sitter bedre og slites raskere. Falken er vel nesten det billigste som er å få tak i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager den aggressive tittelen, men skal ringe og bestille i løpet av en halvtime, så trenger det ganske fort ;)

Skal kjøpe nye 18" felger hos GSbildeler, men er litt i tvil hvilket dekk jeg skal velge.

- Felgpakke m/W225/40-18 Kumho KU31

eller

- Felgpakke m/W225/40-18 Falken 512

Prisen er den samme. Noen som vet forskjellen på disse dekkene? Evt, hva er å anbefale?

KUMHO!!!!!!

KU31-dekkene er nye i år, og helt sinnsyke på vann!

Jeg har testet begge deler, og valget er klart Kumho.

Dette er et toppdekk til en billig penge. Kjører seff med Kumho selv.

Spør du meg, så er falken bare dritten i forhold til kumho... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...