SeT Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Få på gts skjørt og ræv pluss senke den skikkelig så blir det skikkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 så skal jeg være den første negative.... synset bilen var helt grei men jeg likte ikke d panserproskjektet. og jeg liker veldig godt e30 men detta var ikke noe for meg. nesten som i idol detta gitt. må si meg enig i det me panseret.. hadde vært tøft på en annen bil... men ikke ta det noe negativt... det gjorde bilen spesiell og uvanlig... men personlig likte jeg det ikke... men bilen er rå ellers... Pen Bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Rå bil det der. Er utrolig mange E30 prosjekter, men din skiller seg ut. Kan ikke huske å ha sett et slik panser før. Synes det pansere var RÅTT jeg.. Skulle vel gå temmelig godt den biln din vist den har 200 hk... den veier vel ikke så mye? Takk, hehe.. bilen veier 970kg med full tank (ca 55 liter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 så skal jeg være den første negative.... synset bilen var helt grei men jeg likte ikke d panserproskjektet. og jeg liker veldig godt e30 men detta var ikke noe for meg. nesten som i idol detta gitt. tar imot all kritikk med smil, du skjønner, hele poenget var jo å få det til å bli litt annerledes, det går helt sinnsykt mange e30`er rundt omkring som er kliss like, derfor er det litt artig å skille seg ut! Derfor har jeg nå kjøpt med en e21, som også kommer til å bli litt spesiell uten å ødelegge sjarmen, hehe... men igjen, takk for alle innspill og tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 bytt panser, lakker speil/lister og bytt felger, og du har en rå BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 tøff bil, kul panser,kul farge, men sideskjørt og bakfanger må du ha, er det noe god lyd i kjerra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Bilen låter den ja, har lagd nytt eksosanleg nå, så nå blir jeg vil sikkert stoppa i teknisk kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 bytt panser, lakker speil/lister og bytt felger, og du har en rå BMW! Panseret er jo det som gjør bilen litt spesiell, speilene skal være sorte da listene også er sorte, hvis du ser bilen rett fra siden så skjønner du kanskje og felgene er jo halve bilen, kom med et bilde av e30 som ser bedre ut med andre felger enn med felger med skikkelig bane så skal jeg vurdere det! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 fete felger på e30 er noen fra tora skal prøve og legge inn bilde av gamlebilen min en dag med de felga. de har kant dem og er skikkelig kune på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Hva har du gjort for att den taler så mye som 1bar's trykk Smidde stemmpler, byttet råder og gjort noe med veiva?? Hva har du gjor for å få nok bensin. Har en m40 motor som jeg kunne tenkt å montert turbo på, så jeg lurerpå hva jeg børr gjøre for å få det til å funke Hilsen Vidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Syns panseret var noe med det beste på bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Hva har du gjort for att den taler så mye som 1bar's trykkSmidde stemmpler, byttet råder og gjort noe med veiva?? Hva har du gjor for å få nok bensin. Har en m40 motor som jeg kunne tenkt å montert turbo på, så jeg lurerpå hva jeg børr gjøre for å få det til å funke Hilsen Vidar 2002 turbo stempler, råder og veiv og stålforsterket toppakning fra MotorNord gjør at den fint holder 1 bar! 8:1 i kompresjon. 340ccm dyser fra PPF og 3 bar bensintrykksregulator. "Gurgler" litt på tomgang da, men med litt turtall blir den fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Han som skrur på bilen min for øyeblikket kjører med 1.3 bar på dønn original M10-innmat. Ganske imponerende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 1,8 liter med originalkomp og 1,3 kg ladetrykk??? holder sikkert lenge , jeg kjørte 1,2 på neddreide originalstempler, det holdt ikke lenge hvertfall.. men morro så lenge det varte! Jeg kjører 1,0 kg og tør ikke mer fordi jeg har såpass "høy" komp som 8:1, vet at 2002turbo var nede i 6,9:1 og på 0,55bar så hadde den 170hk, det er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 1,8 liter med originalkomp og 1,3 kg ladetrykk??? holder sikkert lenge , jeg kjørte 1,2 på neddreide originalstempler, det holdt ikke lenge hvertfall.. men morro så lenge det varte! Det har holdt lenge (2 år?) med knallhard banekjøring på Våler og Rudskogen, før toppakningen nylig gikk. Eneste han har tatt er en diff og en girkasse. Bremset til 237hk, og veier nesten ingenting. Det er denne bilen: Den har lik tid som Haakon med M3 CSLen i masterstarter, og kjører 1:11 på Rudskogen med elendige dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå