Jarle Skoftedalen Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Det burde gå, bruker jo M10 motor, samme som 2002turbo har, som da er godkjent for turbo(avgasspapirer) og med 325 bremser så regner jeg med at det skal gå! Skal få målt bilen med lavt turbotrykk og henvise til de papirerne når det blir snakk om effekt, så hvis jeg lader rundt 0,4 så regner jeg med en relativt liten effektøkning og tror ikke det skal bli mye problem og få det godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Råå lekker E 30 du har der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Kul E30! Likte den! Men skulle liggi langt unna den fangeren!! Holdt deg til orginalt eller en lettere M-fanger. Men det er jo bare min mening.... Kommer du på Gatebil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Har det kommet noen kandidater til Mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har det kommet noen kandidater til Mai? Muligens. Døgnet er bare så altfor kort for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Kul E30! Likte den! Men skulle liggi langt unna den fangeren!! Holdt deg til orginalt eller en lettere M-fanger. Men det er jo bare min mening.... Kommer du på Gatebil?? Kommer på Gatebil på Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Døgnet er bare så altfor kort for tiden. 24 timer er passende tid i et døgn det, hadde det ikke vært for alle timene med søvn... I tillegg kommer alt det andre som det forventes at man gjør. Den som bare hadde hatt penger til å ikke jobbe + leid hushjelp, da hadde man kunnet drevet med akkurat det man selv hadde lystet til enhver tid. Men en får trøste seg med at de med ræva full av penger helt sikkert har sine bekymringer de også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 meget bra og gjenomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 e30 karosseriet ruleZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristensen Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 fede e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 nice, men skaff dæ sideskjørt å bakfanger som passer frontfangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Fytti katta for en fin bil : ) Vil du selge den eller? : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 ÅÅÅÅÅ fy faen så rååååå M10, nå har du inspirert meg til å bygge min 316 til en mannemaskin også takk skal du ha!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 hehe litt gammel tråd ? jo det var manne bil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Utrolig rå bil..ganske Unik med kjempe fin.!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå