jarli Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Hei! Kameraten min har fått gearkasse-havari på sin 91mod 325i e36 automat..Jeg har funnet en kasse fra en 94 modell 325i,mn denne skal visst ikke passe..er det noen som vet hva som er forskjellen? er det vanskelig å tilpasse en 94mod kasse til en 91mod bil? Mvh Jarl Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Såvidt jeg ble fortalt da jeg fikk nyere kasse i min 320ia var det forskjell i godset på kassene, mens innmaten passet overens. Innmaten på den nye kassen ble derfor flyttet over til den gamle min, og da passet det bortsett fra en plugg. Usikker på hva som ble gjort med den, en overgang kanskje.. det ble ihvertfall ordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Såvidt jeg ble fortalt da jeg fikk nyere kasse i min 320ia var det forskjell i godset på kassene, mens innmaten passet overens. Innmaten på den nye kassen ble derfor flyttet over til den gamle min, og da passet det bortsett fra en plugg. Usikker på hva som ble gjort med den, en overgang kanskje.. det ble ihvertfall ordnet du har ikkje vert spesielt heldig med dine bmwer gunnar! kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Såvidt jeg ble fortalt da jeg fikk nyere kasse i min 320ia var det forskjell i godset på kassene, mens innmaten passet overens. Innmaten på den nye kassen ble derfor flyttet over til den gamle min, og da passet det bortsett fra en plugg. Usikker på hva som ble gjort med den, en overgang kanskje.. det ble ihvertfall ordnet. Takk for svaret! Høres ut som mye stress... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 du har ikkje vert spesielt heldig med dine bmwer gunnar! kjipt Tjah. Den siste er jo en gammel bil gått nesten 200k, så jeg forventet at det skulle bli litt med den. Bortsett fra automatkassene var det lite feil på E36en, men de overskygget desverre hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå