Gå til innhold

Hva er forskjellen på en automat fra 91 og 94 på en325i e36?


jarli
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Kameraten min har fått gearkasse-havari på sin 91mod 325i e36 automat..Jeg har funnet en kasse fra en 94 modell 325i,mn denne skal visst ikke passe..er det noen som vet hva som er forskjellen? er det vanskelig å tilpasse en 94mod kasse til en 91mod bil?

Mvh Jarl Ståle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg ble fortalt da jeg fikk nyere kasse i min 320ia var det forskjell i godset på kassene, mens innmaten passet overens. Innmaten på den nye kassen ble derfor flyttet over til den gamle min, og da passet det bortsett fra en plugg. Usikker på hva som ble gjort med den, en overgang kanskje.. det ble ihvertfall ordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg ble fortalt da jeg fikk nyere kasse i min 320ia var det forskjell i godset på kassene, mens innmaten passet overens. Innmaten på den nye kassen ble derfor flyttet over til den gamle min, og da passet det bortsett fra en plugg. Usikker på hva som ble gjort med den, en overgang kanskje.. det ble ihvertfall ordnet

du har ikkje vert spesielt heldig med dine bmwer gunnar! kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg ble fortalt da jeg fikk nyere kasse i min 320ia var det forskjell i godset på kassene, mens innmaten passet overens. Innmaten på den nye kassen ble derfor flyttet over til den gamle min, og da passet det bortsett fra en plugg. Usikker på hva som ble gjort med den, en overgang kanskje.. det ble ihvertfall ordnet.

Takk for svaret! Høres ut som mye stress... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikkje vert spesielt heldig med dine bmwer gunnar! kjipt

Tjah. Den siste er jo en gammel bil gått nesten 200k, så jeg forventet at det skulle bli litt med den. Bortsett fra automatkassene var det lite feil på E36en, men de overskygget desverre hele bilen. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...