Siv Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Nytter sikkert ikke at noen hopper på deg heller da...? Du må ha et godt sovehjerte eller du må ha svekket hørsel! det er nok sovehjertet, sovner fort og sover godt... selv om jeg får høre at jeg ALLTID snakker i søvne... til irritasjon for andre.. kan være en ulempe hvis det hadde vært ekte brann.. på en måde! Huff! skal krysse fingrene for at du aldri kommer ut for brann! Kan ikke miste noen her i forumet vettu! her trengs jo alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 takk for den fine omtanken!! må bare ta me meg noen hver gang jeg skal sove da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Bruker mobil eg også + en vanlig klokke med sinnsykt irriterende lyd Den står så langt vekk at eg må stå opp for å slå den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 derre sliter med å våkne opp, jeg sliter både med å våkne og sove i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 jeg oxo burde nok ahtt en sånn.. sukk. må bytte alarm tone på mobilen sånn ca. annen hver uke ellers hører jeg den ikke lenger.. skulle vert en pille mot sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Før måtte jeg alltid flytte alarmen rundt sånn hver 2-3. uke, ellers slo jeg den bare av i søvne. Det funker faktisk bedre nå. Er litt flinkere til å få søvnen jeg trenger, pluss at jeg tror jeg sover litt lettere nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Jeg har en sånn upraktisk vane at jeg våkner opp før klokken ringer, og slår den av. Så sover jeg videre uten en eneste bekymring, til jeg våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 tror jeg bare skel sette den vekkerklokken på bestilling jeg.. våkna av telefon fra verkstedet bilen står på i dag. fler deler som måtte skiftes en dårlig nyhet.... å den andre slo kjapt ned i meg da jeg så at jeg skulle vært på skolen for 10 min siden... sukk. heldigvis kan jeg løpe til skolen på 2 min da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå