BimmerKing Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Jeg har en bærbar pc som jeg skal selge.... Hva skal jeg gjøre for å få reinstallert den, så den kommer tilbake sånn den ble levert? Vet ikke hvordan jeg skulle formulere dette spørsmålet, men jeg håper dere forstår.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Skaff en windows cd, stapp den i, start fra den, følg det som står på skjermen Evnt så blir ofte merkepc-er levert med en cd som tilbakestiller den. Har du en slik, så start fra den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hvis du kjøpte denne ny fulgte det med en install CD fra produsenten av laptopen. Etter at du har kopiert over de dataene du trenger fra laptopen gjør følgende; sett installasjons cd i cddrev og gjør en omstart. Du vil få spørsmål om du skal boote fra cd, velg ja. Nå vil laptopen din klargjøre installasjon. fix av operativsystemet ditt. Du velger å formatere, for så å legge inn OS på nytt. (OS=Operativsystem) Den er ganske tydelig den menyen du kommer til. Si i fra hvis du er usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Hmmm. Jeg kjøpte denne pc'en brukt selv, og jeg fikk ikke med noen cd tror jeg. Må grave litt i endel permer her skjønner jeg, bare for å sjekke. EDIT: Jeg fant noe som står "wiederherstellungs-cd" på. Kan det være den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 tror det må bety noe slikt! wiederherstellung... men er ikke inne i de greiene så skal ikke si det for sikkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Det var faktisk den gitt. Akkurat ferdig nå. Takk for hjelpen gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 hva det betyr vet jeg ikke, men det er neppe farlig å prøve den i en reboot. (tviler på at den formaterer/reinstallerer uten forvarsel) Er det logo på platen, samme som merket på laptopen? EDIT: Det var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå