1985-e30 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 hallo folkens, bare lurer litt på hva dere synes om hvilken farge jeg skal ha på mine felger... jeg har et sett med 15" mim felger som jeg pusser på nå.. å så lurer jeg litt på å ha dem ganske lyse-sølvfarga med god glans.. eller hva synes dere?? og vet noen av dere hvor jeg får slik lakk... tror ikke biltema har noe fint i lys-sølv... har egentlig ikke sjekka noen andre steder heller da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Kanskje d er helt teit, men vi har svart bil og hvite felger, faktisk ganske rått synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Kanskje d er helt teit, men vi har svart bil og hvite felger, faktisk ganske rått synes jeg... har en kamerat som har en Passat som er svart med hvite felger og det er sinnsykt rått! men min er grå! hvet ikke om det blir så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Skulle tro sølvspray funker bra på en grå bil Hør på din lokale bil-lakkeringssjappe om de ikke har noe lakk som er bra til felger. Må jo være litt tøff, slitesterk lakk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 hadde jeg vært deg hadde jeg tenkt meg om både to og tre ganger før jeg hadde valgt å farge felgene mine i andre farger enn typisk felg farger som metallic-grå/sølv/crom Om det ser bra ut med andre farger kommer ann på bilens farge, form og på hvordan felgene ser ut synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Kanskje d er helt teit, men vi har svart bil og hvite felger, faktisk ganske rått synes jeg... Typen min har helt hvit bil, og skal lakke felgene hvite... det kommer sikkert til å bli kanonkult Har sett mange biler med det, og det ser gansge rått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Kanskje d er helt teit, men vi har svart bil og hvite felger, faktisk ganske rått synes jeg... Typen min har helt hvit bil, og skal lakke felgene hvite... det kommer sikkert til å bli kanonkult Har sett mange biler med det, og det ser gansge rått ut D tror jeg blir bra! Kanskje du legger ut bilder av de når den tid kommer...? Litt nysgjerrig på hvordan d vil se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hvite felger er drit rått på sorte biler. ., men på gråe er jeg litt i tvil.. Konghelle bil hadde en M3 med hvite Ac Schnitzer felger.. den var rå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Kanskje d er helt teit, men vi har svart bil og hvite felger, faktisk ganske rått synes jeg... Typen min har helt hvit bil, og skal lakke felgene hvite... det kommer sikkert til å bli kanonkult Har sett mange biler med det, og det ser gansge rått ut D tror jeg blir bra! Kanskje du legger ut bilder av de når den tid kommer...? Litt nysgjerrig på hvordan d vil se ut! Yepp, det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Noen som vet hvilken farge på felger som passes på helt kvit e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Noen som vet hvilken farge på felger som passes på helt kvit e30? Hvite.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Nja.... Trur heller d hadde vert litt tøft med svarte felger m. polert kant. Blir for mye hvit med hvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 felgene skal være gullfarget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 takk for alle svar!! selv har jeg ikke kommet noe nærmere å bestemme fargen!! men det kommer seg nok... går for lysegrå metallic!! tror jeg etter hvert... ikke den stygge mørke biltema felglakken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 jeg synest faktisk d er kult med gull senter og kant felger på sort bil. og d går og en delfingrå e30 i molde med gråe felger, pulverlakka hockenheimer felger. d og ble ganske digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå