Gå til innhold

Farge på Felger


1985-e30
 Share

Anbefalte innlegg

hallo folkens, bare lurer litt på hva dere synes om hvilken farge jeg skal ha på mine felger... jeg har et sett med 15" mim felger som jeg pusser på nå.. å så lurer jeg litt på å ha dem ganske lyse-sølvfarga med god glans.. eller hva synes dere??

og vet noen av dere hvor jeg får slik lakk... tror ikke biltema har noe fint i lys-sølv... har egentlig ikke sjekka noen andre steder heller da!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje d er helt teit, men vi har svart bil og hvite felger, faktisk ganske rått synes jeg...

:roll:

har en kamerat som har en Passat som er svart med hvite felger og det er sinnsykt rått!

men min er grå! hvet ikke om det blir så bra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vært deg hadde jeg tenkt meg om både to og tre ganger før jeg hadde valgt å farge felgene mine i andre farger enn typisk felg farger som metallic-grå/sølv/crom

Om det ser bra ut med andre farger kommer ann på bilens farge, form og på hvordan felgene ser ut synes nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje d er helt teit, men vi har svart bil og hvite felger, faktisk ganske rått synes jeg...

:roll:

Typen min har helt hvit bil, og skal lakke felgene hvite... det kommer sikkert til å bli kanonkult :D

Har sett mange biler med det, og det ser gansge rått ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje d er helt teit, men vi har svart bil og hvite felger, faktisk ganske rått synes jeg...

:roll:

Typen min har helt hvit bil, og skal lakke felgene hvite... det kommer sikkert til å bli kanonkult :D

Har sett mange biler med det, og det ser gansge rått ut

D tror jeg blir bra!

Kanskje du legger ut bilder av de når den tid kommer...? :D

Litt nysgjerrig på hvordan d vil se ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje d er helt teit, men vi har svart bil og hvite felger, faktisk ganske rått synes jeg...

:roll:

Typen min har helt hvit bil, og skal lakke felgene hvite... det kommer sikkert til å bli kanonkult :D

Har sett mange biler med det, og det ser gansge rått ut

D tror jeg blir bra!

Kanskje du legger ut bilder av de når den tid kommer...? :D

Litt nysgjerrig på hvordan d vil se ut!

Yepp, det skal jeg gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...