BMWkonge Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Nå har det kommet et nytt bil og mtorforum. For at dette skal bli bra trenger vi akkurat deg som medlem!! Dette forumet er for alle som liker alt som går fort og se bra ut. håper du tar turen inn på vårt nye forum http://www.nomme.org/forum Velkommen inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Kan aldri få nok forum kan vi? Lykke til med forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Har jo det beste forumet her. Skjønner ikke hva man skal vase rundt på flere etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Har jo det beste forumet her. Skjønner ikke hva man skal vase rundt på flere etter nei eg får vertfall dekket alle mine behov her, og det er nok arbeid få med seg alle inleggene her om eg ikkje skal vere med andre plasser også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Har jo det beste forumet her. Skjønner ikke hva man skal vase rundt på flere etter nei eg får vertfall dekket alle mine behov her, og det er nok arbeid få med seg alle inleggene her om eg ikkje skal vere med andre plasser også! Har ikke tid til mer jeg heller:roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 hehe, ikke tid til mer jeg heller...nok med å lese alt her! Men skal vær MYE til for å slå det forumet her trur jeg men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Jeg hater å være negativ, men jeg tror det finnes nok forum allerede. Prøvde på Altombil.net, men det ble ikke helt den store suksessen, ikke foreløpig ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Kan man ha tid til andre forum da?! Trives veldig godt her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Så jo hvor lang tid det tok før det ble liv her, var jo rimelig dødt i ett års tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 ja og nå er d helt kjempe. har ikke så mye tid til andre forum jeg vertfall etter og ha lest og svart på d som svares kan her inne. kan ikke sitte med pc´n hele døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Nei jeg har det bra her jeg, ingen andre forum enn bmwguiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Herregud... bruker jo all tia mi på å få med meg alt som skjer her inne, har ikke tid til enda et forum Tror jeg holder meg til godgjengen her inne jeg, trenger ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 enig med folket over. har vært innom mange andre forum, men det er her jeg trives best. nå bruker jeg mer tid enn det som strengt tatt er bra her, så det får klare seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Jeg bruker to forum til daglig, men det andre har måttet vike mer og mer for dette forumet. Bruker BMWCCN's fora som nr 2.... Men flere fora har jeg ikke tid til å frekventere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Her inne skjer det hvertfall ting hele tiden, og de som er inne her, er både trivelige og hjelpsomme Så det holder i massevis med ett forum for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå