Runar-CSi Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Her er den KjellRune pratet om... syns den er utrolig fin jeg oxo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 det stemmer! sinnsykt tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Noen som har fargekoden til den grå som var avbildet der, evnt navn på fargen og om den er en orginal e21 farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jeg liker Mauritiusblå veldig godt. Ellers er svart noe jeg ville vurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Noen som har fargekoden til den grå som var avbildet der, evnt navn på fargen og om den er en orginal e21 farge 087 Graphit-metallic Her er noen flere bilder av den.... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=235387 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagvang Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 SAFRAN GUL METALIKK!! utroli fet farge på eldre bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå