Gå til innhold

Bmw'n er solgt...best å finne seg en ny en!


Tore Diesel
 Share

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg solgt min 88 mod. 324 td.

Fikk vel egentlig nok av akkurat den, men på ingen måte nok av Bmw :)

Så nå er jeg på utkikk etter en ny bil nr 2. Håper jeg er like velkommen her, selv om jeg ikke er Bmw eier akkurat for øyeblikket!?

Må si at dere er en skikkelig fin gjeng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid trist å selge BMW sin.

Jeg har laget et fotoalbum over BMWene jeg har eid slik at når jeg får triste tilbakefall så kan jeg bare bla opp og kikke, for på den måten å slukke sorgene. Der har jeg bilder av alt fra motorrom til interiør og selvsakt utvendige bilder. Gjør det litt lettere å selge bilen for da har jeg jo fremdeles en liten bit av den.

Merkelig hvor glad en kan bli i "bare en bil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he... Samme her det.. har bilde av alle bilene jeg har eid, 5 stk er på nr 6 nå. Må si jeg savner min gamle E30 325 i-metch !!

Alt var pent,sportsoler med m striper både foran og bak, ikke rust, senket fra fabrikk, m fronten og bilen var trimmet til 240 hk !

Leit den ble kræsjet :cry: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå ja...

Min første bil var også en 325 i(s). Skal si jeg savner den.

M-tech understell, M-sports seter/ratt/girkule. Trimma den til vel 190hk 245nm, turtals sperra ble flyttet fra 6250 til 7000 o/min. Skulle aldri ha solgt den :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Album er ikke dumt nei, for man angrer som regel etterpå, dersom man ikke har bilde av gobilene sine :)

Har vært litt sløv med dette tidligere år, men har skjerpa meg i det siste.

Angrer den dag i dag på at jeg ikke tok bilde av 323 e21'n som jeg hadde for noen år sia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt det at man "glemmer" å ta skikkelig bilde av bilene man har eid.

selv om jeg er fotograf har det skjedd her oxo... plutselig er bilen på en helt annen klode.. sukk..

skjerpings nå.

har ikke hatt fler BMW´r selv en den jeg eier nå, men jeg savner e-34 525n som min sambo hadde. det var digg bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt det at man "glemmer" å ta skikkelig bilde av bilene man har eid.

selv om jeg er fotograf har det skjedd her oxo... plutselig er bilen på en helt annen klode.. sukk..

skjerpings nå.

har ikke hatt fler BMW´r selv en den jeg eier nå, men jeg savner e-34 525n som min sambo hadde. det var digg bil :)

Dama vi savner faktisk 325 tds'n som jeg hadde også, og hun er rimelig innstilt på at jeg skal kjøpe en slik en som bil nr. 2. Blir liksom litt i dyreste laget. Men har nå heldigvis bilder av den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå ja...

Min første bil var også en 325 i(s). Skal si jeg savner den.

M-tech understell, M-sports seter/ratt/girkule. Trimma den til vel 190hk 245nm, turtals sperra ble flyttet fra 6250 til 7000 o/min. Skulle aldri ha solgt den :cry:

Kjipt hvorfor slogte du den da ? min var diamant sort den. 4d ...

Vi får starte en egen gruppe : VI SOM SAVNER BILEN !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå ja...

Min første bil var også en 325 i(s). Skal si jeg savner den.

M-tech understell, M-sports seter/ratt/girkule. Trimma den til vel 190hk 245nm, turtals sperra ble flyttet fra 6250 til 7000 o/min. Skulle aldri ha solgt den :cry:

Kjipt hvorfor slogte du den da ? min var diamant sort den. 4d ...

Vi får starte en egen gruppe : VI SOM SAVNER BILEN !!!!

da er eg medlem med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå ja...

Min første bil var også en 325 i(s). Skal si jeg savner den.

M-tech understell, M-sports seter/ratt/girkule. Trimma den til vel 190hk 245nm, turtals sperra ble flyttet fra 6250 til 7000 o/min. Skulle aldri ha solgt den :cry:

Kjipt hvorfor slogte du den da ? min var diamant sort den. 4d ...

Vi får starte en egen gruppe : VI SOM SAVNER BILEN !!!!

Solgte den fordi jeg plutselig ikke hadde lov til å kjøre bil lengre... :oops:

Fant ut at fristelsen ble for stor med å ha den stående...

Delphin grå shaddowline 2d, melder meg inn med en gang jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt det at man "glemmer" å ta skikkelig bilde av bilene man har eid.

selv om jeg er fotograf har det skjedd her oxo... plutselig er bilen på en helt annen klode.. sukk..

skjerpings nå.

har ikke hatt fler BMW´r selv en den jeg eier nå, men jeg savner e-34 525n som min sambo hadde. det var digg bil :)

Dama vi savner faktisk 325 tds'n som jeg hadde også, og hun er rimelig innstilt på at jeg skal kjøpe en slik en som bil nr. 2. Blir liksom litt i dyreste laget. Men har nå heldigvis bilder av den da :)

he he godt det er fler av oss ser jeg som savner gamle biler.

har bilder av 525´n jeg oxo, men ikke av 57 bel-air´en og IKKE av mustangen før vi begynte å pusse lakken av den #-o

kjipt å ikke ha før og etter bilder...

melder meg inn i savne klubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore Diesel Skrevet: Ons Apr 13, 2005 14:51 Tittel:

Tror vi får gjøre det ja

Er det noen som vet om en brukbar e21 323 til salgs foresten?

Hvor i lande bor du? Mener jeg så en 323 198? mod.. i stavanger aftenblad i dag.. er ikke sikker.. Skal du ha nr? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...