Ettertenning Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Eg holder en knapp på la mia pizzeria skinke og mozarella ost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Orginale Capricciosa er nok den jeg spiser mest av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Ristorante Pollo.......*romle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Ristorante Pollo.......*romle* aldri smakt, kor selges denne? med eller uten fleins sopp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Spiste masse Originale Capricciosa før, men Milano er bedre. Egentlig spiser jeg ikke så mye ferdigpizza, men det har faktisk blitt noen grandier i det siste... .. fikk helt nok av Grandi for et par år siden, men nå funker de sånn halvveis igjen. Nesten fælt å innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Hvorfor det Gunnar? Er da helt greit liksom. Det som virkelig er ille, er at enkelte frossenpizzaer er bedre det man får på noen pizzarestauranter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 synest det er greit med kjøpe pizza. det er billig lettvint og ganske godt! spiser det ikkje så ofte men nå er det en hektisk periode med barn og dame på sykehus osv, da er det greit med lettvint mat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 he he he! Har spist meg omtrent stygg på Grandis jeg også, men greier å spise det ennå. Bortsett fra Taco Grandis'n, den blir for drøy for meg. Ellers så synes jeg faktisk at "Solberg" pizza'n var grei. Merk mine ord, "grei"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 grandis funker i alle situasjoner. men den beste synes jeg er Hot pizza. skikkelig smak på den ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 GRANDIOSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - med kjøttdeig og løk Åhhh, blei sullten nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Ingen som har nevnt "the biggest dream of my life" pizza-en jo! Rælli Suprim big 1 hehe men har nok godt mest Orginale pepperoni tenker jeg Mmmmm Pizza... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 sukk dårlig gjordt å starte denne tråden nå... *sulten* stikker ut å kjøber kebab i dag jeg nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Jeg holder en knapp på Big One orginal med masse ekstrautstyr ( Ekstra ost, skinke, mais og masse krydder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Jeg holder en knapp på Big One orginal med masse ekstrautstyr ( Ekstra ost, skinke, mais og masse krydder ) bigg one er jo et godt utgangs punkt for videre tuning pga den tykke bunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 stikker ut å kjøber kebab i dag jeg nam nam Her har vi riktig holdning! <- spiste på bislet kebab i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå