Gå til innhold

help someone ;( tikking fra annen plass en ventilene?


Custom Edition
 Share

Anbefalte innlegg

nå skjønner jeg ingenting assa :shock:

kommer en tikkelyd som ikke høres ut som at den kommer fra motor`n men under en eller annen plass..men samtidig følger turtallet :? å det rare er at den kommer og går..kan tikke noen sekunder for så og bli helt fin igjen..å så går det litt tid igjen så kommer det igjen..spesielt når den går på tomgang..

er det noe under som kan ta borti noe? vet at eksosen min er litt løs og skal sjekkes på fredag når det blir 4-hjulskontroll og event skru til det som er løst,for hører at noe er løst under...men klør meg i hodet og skjønner lite..er tydelig at det ikke kommer fra noen ventiler når tikkinga kommer innimellom for så å forsvinne..kan kjøre hardt og en god stund uten å høre noe også..:roll: å dette kom etter at jeg var på GS i går og hadde oljeskift(hvor de har hatt på en tynnere olje enn det som har vært før) ..aldri vært noe lyder før og motoren er god som gull og pent brukt.. blir så lei av sånne småting! :evil::(

har noen tips så kom gjerne med det ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista klokka i motoren?? :lol:
Det kan jo være noen som holder tikken :lol:

Nei seriøst: Smør deg med tålmodighet til du får kommet deg under bilen. Så skal du nok se at du kanskje kan høre hvor tikkingen kommer fra. Det kan rett og slett være en eksoslekkasje. Det kan faktisk også høres ut som tikking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...