Gå til innhold

Nå er jeg Sinna/fortivilt/skuffa ..


Divine
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for gode svar, nei har ikke rørt noen slanger, benyttet hullene i kanalen når jeg løftett opp bilen. Jeg skal skifte jul i morgen etter jobb så kan vi se da..

Bilen rister fakktisk hele tiden, men mindre en det den gjorde med vinter dekk.. Det er ikke mye risting, men alikevel en merkbar risting, OGså litt i rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar, nei har ikke rørt noen slanger, benyttet hullene i kanalen når jeg løftett opp bilen. Jeg skal skifte jul i morgen etter jobb så kan vi se da..

Bilen rister fakktisk hele tiden, men mindre en det den gjorde med vinter dekk.. Det er ikke mye risting, men alikevel en merkbar risting, OGså litt i rattet.

Har du skrudd til muttrene skikkelig? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at motstanden ikke kan øke så mye som enkelte her tror, Har selv 225 foran og 245 bak på Z3'en, Den går da 0-100 på 6 sek. Setter jeg på 185 dekk vil den jo blåse ræva av M bilene, ja, kanskje Z8 og til og med. Går jeg ned til 155 dekk kan jeg gjøre det godt i dragracing også. At man får 5-10 km/t mindre på speedometeret ved toppfart er naturlig siden man som oftest får litt høyere dekk. Den reelle farten er like stor. Det utgjør svært lit på aks fordi det er minimal endring av utveksling, dersom speedometeret viser litt mindre føler man kanskje at bilen er treig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at motstanden ikke kan øke så mye som enkelte her tror, Har selv 225 foran og 245 bak på Z3'en, Den går da 0-100 på 6 sek. Setter jeg på 185 dekk vil den jo blåse ræva av M bilene, ja, kanskje Z8 og til og med. Går jeg ned til 155 dekk kan jeg gjøre det godt i dragracing også. At man får 5-10 km/t mindre på speedometeret ved toppfart er naturlig siden man som oftest får litt høyere dekk. Den reelle farten er like stor. Det utgjør svært lit på aks fordi det er minimal endring av utveksling, dersom speedometeret viser litt mindre føler man kanskje at bilen er treig.

La oss side det sånn, et sted jeg tømte 3 gir og 4 gir, ville ikke bilen dra ut 4 i det hele tatt. Dette var i motbakke. Jeg fikk 150 før ( 3 + 4)

nå kommer det bare opp i 130 (bare 3) Ringte et verksted nå, de sa de trodde det var spissinga. Står den litt feil, og du øker dekk bredden vil du også betydelig øke motsdan bilen har, og er spissinga feil da, vil bilen bremse. Desutten står vakum måla på 1,3 Liter der den før lå på 0.8 -0,7

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...