Custom Edition Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 flere som har hørt om dette..? i tilfelle noen som har tenkt seg en tur? vurderer og skli en tur litt sørover Er visst et rent bmw-treff hvor man kan stille ut og/eller vise fram litt sprut på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 ok..da blir det bare MEG på treff! wohoooo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Dette har jeg jo svart deg på 2 ganger før... Ja det blir et treff i Ålesundsregionen rundt den datoen. Er du medlem i BMWCCN, så får du et skriv enten i posten eller på e-post om alle treff og aktiviteter på forhånd for alle treff. Jeg skal iallefall utover, men jeg har jo ikke lange biten heller da. Bor jo på Vestnes.... Hadde vært morsomt å kjørt sammen en gjeng med biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Det er helt riktig! Vi arrangerer et stort treff helgen 30. april/1. mai. Det blir autoslalom, bilutstilling osv. På kvelden blir det fest og lørdagskvelden rundes av med en tur på byen i Ålesund (det vil bli satt opp busser fra festlokalet... Søndagen er det planlagt felles tur til Nordfjordeid (vi møter også BMW CCN Sog & Fjordane underveis), felles middag osv. Jeg kommer til å legge ut en offisiell invitasjon både her og på bmwccn.no (forumet) jevnlig fremover - vi må bare få konkretisert litt nærmere hva som skal stå der. Så bare begynn å planlegg turen til Ålesund den helgen:) Inviter masse folk, også de som liker eldre biler og veldig gjerne eldre BMW entusiaster også (vi har vært litt slurvete overfor denne delen av medlemmene...). Kom èn, kom alle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Det er helt riktig! Vi arrangerer et stort treff helgen 30. april/1. mai. Det blir autoslalom, bilutstilling osv. På kvelden blir det fest og lørdagskvelden rundes av med en tur på byen i Ålesund (det vil bli satt opp busser fra festlokalet... Søndagen er det planlagt felles tur til Nordfjordeid (vi møter også BMW CCN Sog & Fjordane underveis), felles middag osv.Jeg kommer til å legge ut en offisiell invitasjon både her og på bmwccn.no (forumet) jevnlig fremover - vi må bare få konkretisert litt nærmere hva som skal stå der. Så bare begynn å planlegg turen til Ålesund den helgen:) Inviter masse folk, også de som liker eldre biler og veldig gjerne eldre BMW entusiaster også (vi har vært litt slurvete overfor denne delen av medlemmene...). Kom èn, kom alle:) Hurra!!!! Jeg kommer. Vær trygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 vi drar jo en del bilerv fra molde da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 vi drar jo en del bilerv fra molde da... Får vi slenge oss med fra Shell på Vestnes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 ja den er grei vet du. kan jo avtale tid på msn en dag eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 ja den er grei vet du. kan jo avtale tid på msn en dag eller no.. Den e grei serru..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 notert i kalenderen min også har bestilt sol,skyfri himmel,25 grader og mye lettkledde kvinnfolk dit nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 notert i kalenderen min også har bestilt sol,skyfri himmel,25 grader og mye lettkledde kvinnfolk dit nå! Du må jo være genial du... Satse på sjåfør og noen kalde pils i tillegg da skjønner jeg...... Iallefall utpå ettermiddagen/kvelden ... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halla Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 har trua på ålesund den helgen om eg finner ijenn mine 17"brock b1 felger som har blit stjålne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 notert i kalenderen min også har bestilt sol,skyfri himmel,25 grader og mye lettkledde kvinnfolk dit nå! Du må jo være genial du... Satse på sjåfør og noen kalde pils i tillegg da skjønner jeg...... Iallefall utpå ettermiddagen/kvelden ... hehe skal nå ha med meg en kar så tiden vil vise hva som skjer hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå