Gå til innhold

hører rykte om Auto-slalom/treff i Ålesund-distriktet 30.apr


 Share

Anbefalte innlegg

Dette har jeg jo svart deg på 2 ganger før... Ja det blir et treff i Ålesundsregionen rundt den datoen. Er du medlem i BMWCCN, så får du et skriv enten i posten eller på e-post om alle treff og aktiviteter på forhånd for alle treff. Jeg skal iallefall utover, men jeg har jo ikke lange biten heller da. Bor jo på Vestnes.... Hadde vært morsomt å kjørt sammen en gjeng med biler.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt riktig! Vi arrangerer et stort treff helgen 30. april/1. mai. Det blir autoslalom, bilutstilling osv. På kvelden blir det fest og lørdagskvelden rundes av med en tur på byen i Ålesund (det vil bli satt opp busser fra festlokalet... Søndagen er det planlagt felles tur til Nordfjordeid (vi møter også BMW CCN Sog & Fjordane underveis), felles middag osv.

Jeg kommer til å legge ut en offisiell invitasjon både her og på bmwccn.no (forumet) jevnlig fremover - vi må bare få konkretisert litt nærmere hva som skal stå der.

Så bare begynn å planlegg turen til Ålesund den helgen:) Inviter masse folk, også de som liker eldre biler og veldig gjerne eldre BMW entusiaster også (vi har vært litt slurvete overfor denne delen av medlemmene...).

Kom èn, kom alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt riktig! Vi arrangerer et stort treff helgen 30. april/1. mai. Det blir autoslalom, bilutstilling osv. På kvelden blir det fest og lørdagskvelden rundes av med en tur på byen i Ålesund (det vil bli satt opp busser fra festlokalet... Søndagen er det planlagt felles tur til Nordfjordeid (vi møter også BMW CCN Sog & Fjordane underveis), felles middag osv.

Jeg kommer til å legge ut en offisiell invitasjon både her og på bmwccn.no (forumet) jevnlig fremover - vi må bare få konkretisert litt nærmere hva som skal stå der.

Så bare begynn å planlegg turen til Ålesund den helgen:) Inviter masse folk, også de som liker eldre biler og veldig gjerne eldre BMW entusiaster også (vi har vært litt slurvete overfor denne delen av medlemmene...).

Kom èn, kom alle:)

Hurra!!!! Jeg kommer. Vær trygg! :D:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

notert i kalenderen min også :D

har bestilt sol,skyfri himmel,25 grader og mye lettkledde kvinnfolk dit nå! :P:P

Du må jo være genial du... Satse på sjåfør og noen kalde pils i tillegg da skjønner jeg...... Iallefall utpå ettermiddagen/kvelden :beer: ... hehe

skal nå ha med meg en kar så tiden vil vise hva som skjer 8) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...