Leonard Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Du vet du er fucked når dette skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Du vet du er fucked når dette skjer. haha jeg hadde en sånn mc kolonne foran meg og bak meg, de var jævlig mannngeee, på vei mot lillehammer, jeg gikk litt mer til høyre og lot alle gå videre, de vinka og sånt til meg. ikke bra å bråke med de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Dette skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Fin den siste der... Han/hun har altså rygget inn i huset, for så å få den opp på to hjul og så avslutte med å rygge gjennom veggen........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå