Gå til innhold

2900 for fordelerlokk og rotor!!! ER DET MULIG


BMW324TDa
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, som emne sier. Dette var det Jæger sentrum forlangte for ett fordeler lokk og en rotor til min 87 M3. I tilegg til 185kr stk for pluggene.

Skulle jo faen meg tro det var laget av gull... Fra en annen butikk koster det 2500, litt billigere, men alikevel. Der røk det en del andre planer ofr denne måneden..

Likte utsagnet fra AutoTeile da eg reagerte på prisen de oppga : "Du må huske at det er ikkje noe Fiesta vi snakker om her" Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjøpte nettopp begge deler, type Bosch, til 637,-.. fra Biltema..

525i 87-91 Rotor kat, Bosch 139,00 kr

525i 87-91 Fordelerlokk Bosch, kat 498,00 kr

Shitt, det var da ikke måte på prisforskjell.... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som emne sier. Dette var det Jæger sentrum forlangte for ett fordeler lokk og en rotor til min 87 M3. I tilegg til 185kr stk for pluggene.

Skulle jo faen meg tro det var laget av gull... Fra en annen butikk koster det 2500, litt billigere, men alikevel. Der røk det en del andre planer ofr denne måneden..

Likte utsagnet fra AutoTeile da eg reagerte på prisen de oppga : "Du må huske at det er ikkje noe Fiesta vi snakker om her" Hehe...

Tror du skal søke litt på nettet før du kjøper det fordelerlokket. Jeg tror nemlig du kan bruke et fra en eller annen Volvo som har akkurat samme Bosch delenummer og helt noemal pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som emne sier. Dette var det Jæger sentrum forlangte for ett fordeler lokk og en rotor til min 87 M3. I tilegg til 185kr stk for pluggene.

Skulle jo faen meg tro det var laget av gull... Fra en annen butikk koster det 2500, litt billigere, men alikevel. Der røk det en del andre planer ofr denne måneden..

Likte utsagnet fra AutoTeile da eg reagerte på prisen de oppga : "Du må huske at det er ikkje noe Fiesta vi snakker om her" Hehe...

er enig med deg, det er syke priser noen steder, jeg skulle kjøpe meg en servoslange kosta 800kr hos autrotrio og sikkert mer hos BOS, fikk det for 150kr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...