Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 den i metal er av nyere verson av den i plast og du valgte den rett. den i plast funker ikke like lenge. den i metall funker til lageret er gåen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Den med skovlhjul i plast selges vel neppe lenger? Gikk jo ut og ble garantisak. Finnes nok i deleregisterene, men som utgått del..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Jeg kjøpte nettopp ORIGINALT mattesett til min bil hos Ove på OSBILDELER, og han hadde samme pris som bavaria på settet, men jeg har bedre rabatt hos OS Settet var merket med originalt delenummer (82119410450) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 os og gs har bekreftet att alle prisene hos dem ER billigere enn hos bmw uansett va d er. men d er selvklart snakk om orginal prisen uten rabatter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 os og gs har bekreftet att alle prisene hos dem ER billigere enn hos bmw uansett va d er. men d er selvklart snakk om orginal prisen uten rabatter. Er ikke tilfelle. Har sjekket opp priser på OS, GS og bavaria i Stavanger på det meste jeg har kjøpt. Er OFTE billiger på bavaria uten noe rabatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Den med skovlhjul i plast selges vel neppe lenger? Gikk jo ut og ble garantisak. Finnes nok i deleregisterene, men som utgått del..? Ble dette garantisak? Det har jeg aldri hørt noe om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Ble dette garantisak? Det har jeg aldri hørt noe om! Er ganske sikker på at det ble "tilbakekalling", eller så er det en del som bare ble byttet på første og beste service. Plastskovlene knakk og satte seg fast rundt i kjølesystemet. Det gjaldt tidlige M50-utgaver, sikkert 91-92 eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå