Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?


johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

opp klokka halv 8 for 4-hjulskontroll som tok 4,5 time :P men endelig godkjent i vognkortet alt på bilen nå :D

tømt "vannet" som GS fylte på på oljeskift på tirsdag og fyllt på Valvoline 10w40 Max Life i håp om at den lille tikkelyden som kom etter jeg var på GS forsvinner når den får kjørt seg og smurt seg med den "rette" olja..håper jeg :?

nå er det friends på tv2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dagen i dag...

Jeg sto opp kl 06.40 etter og ha sovet 4 timer, dusja og heiv på meg klærne og kjørte oppover for og hente Leonard (går i samme klasse på Flyfag VK1 i bodø) men der fant jeg ut at jeg egentlig var litt for trøtt til og kjøre så Leonard kjørte til byen mens jeg slappet av.

På skolen startet dagen med litt morgentrim som gjorde at jeg ble noe kvikkere. Samt hylingen av akkumenlatoren når man slipper ut nitrogenet helper på :wink: I langfri kjøre jeg og fikk vasket bilen

Noe som altig gjør meg glad. :D

nyvasketbil.JPG

Uttafor skolen fant vi en intresang vinkel og ta bilde i... resultatet ble bedre enn forventet.

speilbilde.JPG

Og er det noe man kan ta er det et lavprofilbilde

lavprofilbilder.JPG

Og Leonard kan det med og ta bilder av mye rart...

trainingonly.JPG

Så ble det pause igjen der det ble server Kaker og Muffins samt kaffe og brus... Det var da jeg så ut av vinduet... det BEGYNTE OG REGNE! :crazy:

Og jeg som har vasket bilen nettopp! det kunne ikke gå bra... men neida... jeg fikk lov til og rygge bilen inn i Hangaren :D

hangard1.JPG

hangard2.JPG

hangard3.JPG

Etter det kjørte jeg hjem og laget Hamburger og er nå på tur ut for og trene på Spenst...

Noe har nu skjedd i dag også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...