Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?


johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurte litt på hva folk hadde gjort i dag... 8)

Etter en middels lang skole dag kom jeg hjem og fant frem kjøkkenforklet og startet og lage Pannekaker! det er det lenge siden jeg har både spist og laget. Etter middag roet jeg magen med og se shrek 2 sammen med lillesøsteren min før jeg dro en tur på skolen og gjorde skole arbeid. Så kom jeg hjem og laget muffins! første gang jeg har laget dette :D det var nu litt artig da... og nu sitter jeg og skriver et lite inlegg på BMWguiden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hatt en laaang dag på skolen i dag, der den kreative delen av hjernen min virkelig har fått slite.. (Russetida er rett rundt døra, og det krever litt planlegging..) Så kom jeg hjem, var flink jente og søkte på høgskoler, samt skrev alle russeknutene over på pc! :D Så måtte jeg ut og trene litt hest, siden det er stevnestart på lørdag, og vi skal jo selvfølgelig vinne!

Nå må jeg sitte og vente på at fulle venner ringer og skal hjem.

Fytti, jeg har vært effektiv i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Vinstra i dag ifbm jobben... Koste meg stort på turen - E6 nord for Lillehammer innbyr til aktiv kjøring :twisted: det eneste aberet er de #”¤%”# fotoboksene.. Totalt ble det ca 4 timer i bilen – også hadde jeg attpåtil betalt for det :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det den store bildagen... Har jobbet fra 8-16 med å skru bil. etterpå blei det stor vask på bilen + bytte av komplette endeledd. åsså tatt 4-hjuls kontroll, blei superbra.... Vært å lært ei veninne å kjøre bil, litt kenguru kjøring i starten men det blei bra til slutt. mye crusing rundt i byen. kom hjem klokka 12. måtte bare innom å sjekke litt før jeg kryper ned under dyna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...