Larsinnj Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hei! Har nettopp meldt meg inn i forumet, søstra mi som tipsa meg om d! Jeg er sikkert den yngste i hele forumet... ...blir 14...ehe.. Tidlig krøkes er d vel noe som heter... men er veldig innteressert i bmw!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Velkommen skal du være.... Riktig å ha rett innstiling i i forhold til bil i tidlig alder vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Takk for det! Ser ut som jeg kan lære mye her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 velkommen i "klubben" ja ..tidlig krøkes.. er HELT RETT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Jepp Må ha noe å gjøre på fritiden skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 heisann og velkommen til et fint forum, du kan få med deg mye nyttig her og lære mye, dine spørsmål vil også bli svart fortest mulig. Velkommen til en hyggelig opphold her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Velkommen ja kjekt med litt yngre BMW entusiaster også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Velkommen skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Hei Det er viktig å vite at BMW er bilen over alle biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Velkommen ja, mye kjekt å ta med seg herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Du kan få kjøpe bilen min når du vokser opp Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Velkommen, her kommer du til å lære mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Velkommen ja Tror du kommer til å finne ut, at dette er et kjempebra forum, som du blir avhengig av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Heia lillebror! Nå er du kommet deg hit også! Jeg slipper ikke unna deg uansett ser jeg! Du kommer til å trives her inne tror jeg! Velkommen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 he he. velkommen ja. du har jo lært noe viktig i livet da vertfall. BMW ER BEST. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå