ivanskjavik Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 jeg vurderer å montere på con luft filter på bilen for å litt mere lyd... har en 318i e36. noen som har noen merker og typer å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 sett in k&n du da blir du garantert fornøyd og d er lang holdbarhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 ok, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Kan anbefale King dragon filter Kanonbra, og digg lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 King dragon eh? Jeg greide mose kn-filteret mitt litt, så vil prøve noe annet. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 King dragon eh? Jeg greide mose kn-filteret mitt litt, så vil prøve noe annet. Hmm. Prøv King Dragon Racing filter da Kjempebra, og som han i butikken sa - ekstra god lyd på BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Har hørt mye bra om King Dragon filteret. MEN, k&n filteret er vel det mest vanlig å bruke i bmw'er! Selv har jeg jo bare 1.6 liter, og den elektriske motorlyden er nå borte Nå har til og med jeg, grom motorlyd Du får fult replacement-kit alt ifra 1200,- + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Prøv King Dragon Racing filter da Kjempebra, og som han i butikken sa - ekstra god lyd på BMW Selger de dette hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Prøv King Dragon Racing filter da Kjempebra, og som han i butikken sa - ekstra god lyd på BMW Selger de dette hen da? Jeg handlet dette på AST performance... Jeg fikk det da filteret ferdig montert for ca 800,- alt inlkudert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 så fikk du sikkert jenterabatt og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 skrepperabbat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Er det lovlig med uorginalt luft-filter? Grunnen til at jeg spørr er at jeg må inn å vise bilen på biltilsynet for å få inn senkesett + øyelokk i vognkortet før EU sjekk. Jeg har k&N filter, men har ikke det orginale. Bilen er kjøpt brukt med K&N filteret på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 d er fult lovlig og kjøre med kn filter. hadde d til og med på min toyota starlett jeg en gang hadde jeg og den viste jeg på biltilsynet med hull i luftfilterboksen og greier. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Ville valgt K&N jeg også... De har lang fartstid i denne bransjen, har vel holdt på siden 60-tallet... Hadde et Kingragon filter en gang(kjøpt på bilextra) det kasta jeg og kjøpte K&N... Ble markant bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Nåe vi snakker om luftdilter, kan eg sette K&N filter på bilen min? 520 ia, 1999mod. Synest det er litt slapp lyd opp til 3800 rpm. Tenker da ikkje på innsatsfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå