Schnellfahren Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Hmmmm... mange K&N'ere her... hadde det på forrige bilen min (Jetta GTi) Nå har jeg Green filter og er fornøyd med det. Noen fler med Green-erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Well, trenger jo ikkje vera K&N-filter da. Bare det at det var det eg hadde på E36`en, og var storfornødd med det.Såg bra ut i maskinen+hørtes veldigt bra ut. Spørsmålet er bel heller meir om eg kan sette i kon-filter/sportsluftfilter, i stedet for luftfilterboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Nåe vi snakker om luftdilter, kan eg sette K&N filter på bilen min?520 ia, 1999mod. Synest det er litt slapp lyd opp til 3800 rpm. Tenker da ikkje på innsatsfilter. Sjekk ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Er kanonfornøyd med mitt k&n filter. Brummer og snerrer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Hadde Green filter på min 320, synest ikkje det var så veldi mykje lyd av det, var bedre med K&N da..men når bror min sette det gamle green'et på KIA'en til mammen ble det fart i det, hørres ut som det var 300 sinte hester i den Ligge å lure på om eg skal investere i et K&N til 318'en nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Med effektanlegg og green blir det godlyd hos meg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 jeg har green con filter ...jeg fikk hele kit for 1300 fra felg import....det gir bra lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Hmmmm... mange K&N'ere her... hadde det på forrige bilen min (Jetta GTi) Nå har jeg Green filter og er fornøyd med det. Noen fler med Green-erfaring? jeg har det Største greenfilteret som du får å det er jeg bra fornøyd med..har et kraftig effektanlegg å da så lydmessig er jeg litt blind. men går jeg under panseret og gir gass så gir det fin lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 92 Custom 325 coupe: Hva slags effektalegg har du på din a? tenker på merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 hvor får man kjøpt K&N filter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Mange plasser.... du kan prøve www.kollevold.no Gs bildeler har tror jeg+ mange andre bilforretninger/tunere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 da har jeg bestillt... fant på kollevold. takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå