Kenzuke Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Endelig fant jeg en E34 jeg likte, som var i god stand Bilen ble kjøpt å betalt igår, å står i skrivende stund hos min fetter i Eidsvoll. Planen er å ta fly fra Alta til Oslo neste helg, å kjøre bilen ned igjen (Om været tillater det. Er bare sommerdekk på bilen, å her i Finnmark er det slettes ikke sommertemp. enda!) Gleder meg som en unge til å se bilen, å kjøre den -ikke minst! Må få gi en STOR TAKK til Anne & Even for en kjempeinnsats i mitt bilsøk! Tusen takk for all hjelp!! Bilen: '91 BMW 520i 24v, just.bar konidempere, stab.stag, 206.000km, 17" sommer Videre planer for den: - Sette i stereo når den er henta. - Eff.anlegg til sommeren - Bakrutesenker til sommeren - Øyelokk til sommeren - Tone rutene til sommern +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 pen bil d der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Gratulerer så masse!!! Såg pen ut den der ja Ta godt vare på den, så får du en sommer med mange gode opplevelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Den så jo absolutt fin ut. Basert på andre her på forumet kan du vel nå se frem til en sommer full av vibrasjoner og bytte av toppakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Den så jo absolutt fin ut. Basert på andre her på forumet kan du vel nå se frem til en sommer full av vibrasjoner og bytte av toppakning. he he he. d var ikke snilt sakt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Den så jo absolutt fin ut. Basert på andre her på forumet kan du vel nå se frem til en sommer full av vibrasjoner og bytte av toppakning. Håhå, dæven Vi satser på at det går bra Skal ta godt vare på bilen, kjører pent osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Fin bil! Gratulerer så meget! Tror ikke jeg hadde holdt ut å vente en uke for å hente bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Så pen ut den der! Gratulerer å mye med ny BMW Kenzuke.den kledde svartfargen! hva heter den? Hehe Har ikke funnet noe navn enda Fin bil! Gratulerer så meget! Tror ikke jeg hadde holdt ut å vente en uke for å hente bil... I know! Har lyst å kjøre den nuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Gratulerer med fin bil og god tur hjem når du skal hente den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Gratulerer med fin bil og god tur hjem når du skal hente den! Ja takk for det Er som nevnt over, enda usikkert om jeg henter den eller sender den! Fikk en grei pris på sendig, så man sparer ikke så alt for mye på å kjøre sjøl. Så var det jo dette med sommerdekkene ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Gratulerer med en meget pen bil!!!! God tur, og kos deg når du henter den. Du blir nok fornøyd med den bilen. Har hatt et par E34 jeg også. Gode biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Ja såg fin ut den, lykke til med henting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Gratulere Fin bimmer du har fått dæi dær ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Gratulere med en kjempebil! BMW er jo d beste valget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Grattis! Min første go'-bil var en 91-mod 520 24V. Solgte den for 3 år siden, men tenker fortsatt på den i ny og ne når jeg ser en hvit E34. Flott bil - spessielt fra siden synes jeg (vinkel og form på C-stolpen er molto bene). Gikk som et skudd. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå