Svensson Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Tenker fortsatt på trimming... hva koster ny forgasser til min bil? Og hva slags forgasser blir det? Økning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Forgasser? på en E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Ja, far min var å hørte med et verksted for meg i dag, hva de kan gjøre med den. De nevnte forgasser. Jeg er ikke hjemme nå for tiden, så jeg hadde ikke mulighet til å høre hva som ble sagt Har , som jeg har sagt tidligere , ikke så god greie på bil. Bare litt vanlig kunnskap! Noen som kan svare på spm? om det er mulig eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 E46 har innsprøytning ikke forgasser Eller er det noe jeg ikke har fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Det er ingen forgasser på E46 så det blir nok vanskelig...er nok chip som er tingen for deg i så fall da, men har jo vært diskutert i ente her inne hvor mye det hjelper på de ulike motorene da..jeg har ikke peiling, har ikke testet det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 da trodde dem sikkert d var snakk om e30 316. d var den siste med gasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Hihi. Tror nok det beste når man har en 316 er å bare innse at man har nettopp det og heller spare til en bil med mer motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 nei, vil ikke innse det! Da setter jeg heller i ny motor!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå