Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 endelig fått kameraet mitt til og funke så nå er bildegalleriet oppdatert med helt nye bilder bildene er STORE så er bare og trykke på de ekstra gang for og se skikkelig størrelse http://www.bmwguiden.no/album/?id=92_Custom_325_coupe begynner og bli bra fornøyd med bilen nå og tar gjerne imot ris/ros fra mine "kollegaer" her inne og Alt som er på bilen ble i dag godkjent i vognkortet ønsker forresten hele forumet en God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 er den ikke vel lav bak? subber det ikke? Ellers en meget tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 subber ikke nei men kan justere den opp hvis jeg vil men funker utrolig bra selv omd et er bra lavt men har jeg 2 på 100 baki så gjør den vel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Bilen er forsåvidt kul den , men ikke min smak da . Men den er gjennomført iallefall, det skal du ha. Jeg er nok en liten Inchpectour in der Originalpolizei, i forkledning.... Heldigvis har vi forsjellig smak da. Hvordan greide dere å justere det såpass at du fikk godkjent den senkinga? Har en Golf som jeg ikke fikk godkjent ett 60mm senkesett på, p.g.a. at det ikke var mulig å få justert det skikkelig. Senkesettet er forøvrig til salgs. Kun fjærer....500.-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 litt utenom det vanlige for meg å dette egentlig:) men forandring fryder:) måtte justere den opp litt for og få camber`n innom..men justerte ned igjen etter at resultatet ble printet ut vanskelig og få det godkjent bak som det er..justerte spissinga maksimalt og kom akkurat innom grensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Stili bil ja.. Men som sagt over her; ikke helt i min gate... ( orginalpolizei ) Ville personlig gått for en M-tech front og noen andre felger.... (og baklykter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Det som jeg syns er kult med sånt, er at det ikke er noe som ALLE andre har. Det er viktig i mine øyne, samt at du må være fornøyd med "Scarface" selv. Å "Scarface" er kul han...Men som sagt ikke helt etter min smak.... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Heheh, så kjekt å få se nye bilder av det nye fadderbarnet mitt da Skikkeli bra saker :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Heheh, så kjekt å få se nye bilder av det nye fadderbarnet mitt da Skikkeli bra saker :D fadderbarnet ditt smiler til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Var gode greier det der, ja Så litt lav ut bak, men funker det går det jo greit Eneste er at jeg liker ikke de gamle sideblinkerne, syns ikke dem er noe pene, men går vel ikke an å få de nye, eller? Ha en fin helg i cruise-mode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Meget rå 92 custom 325 coupe. liker sånt, at alle andre ikke har likt. er meget kult.Rå bil! takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Var gode greier det der, ja Så litt lav ut bak, men funker det går det jo greit Eneste er at jeg liker ikke de gamle sideblinkerne, syns ikke dem er noe pene, men går vel ikke an å få de nye, eller? Ha en fin helg i cruise-mode hehe..den er senket maksimalt av det som er mulig og kjøre med men subber Ikke men spretter jo endel da så er nok en bil som egner seg til cruise-mode ha en Kjempefin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 faen meg du var svær, hvor gammel er du og går du på steorider. hehe neida bare tuller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 hehe..går ikke på noe jeg nei..annet enn mye mat og trening på s.a.t.s 5 dager i uka 24år forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 bilen er pen denja. jeg kan ikke kalle meg noe orginalpiliti etter d jeg har hadt selv da men jeg liker orginale farger på bilene og synest ikke man skal blande stayling. e36 skal være til e36 og ikke e46 på en e36 f.eks. kan hende jeg sklir ut og gjør slikt selv men tror ikke jeg har gjordt d enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå