Gå til innhold

da folkens er digi-kamera fiksa! :D Nye bilder!


Anbefalte innlegg

endelig fått kameraet mitt til og funke så nå er bildegalleriet oppdatert med helt nye bilder :) bildene er STORE så er bare og trykke på de ekstra gang for og se skikkelig størrelse :)

http://www.bmwguiden.no/album/?id=92_Custom_325_coupe

begynner og bli bra fornøyd med bilen nå og tar gjerne imot ris/ros fra mine "kollegaer" her inne :)

og Alt som er på bilen ble i dag godkjent i vognkortet :D

ønsker forresten hele forumet en God Helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er forsåvidt kul den :wink: , men ikke min smak da :D . Men den er gjennomført iallefall, det skal du ha. Jeg er nok en liten Inchpectour in der Originalpolizei, i forkledning.... :D Heldigvis har vi forsjellig smak da. Hvordan greide dere å justere det såpass at du fikk godkjent den senkinga? Har en Golf som jeg ikke fikk godkjent ett 60mm senkesett på, p.g.a. at det ikke var mulig å få justert det skikkelig.

Senkesettet er forøvrig til salgs. Kun fjærer....500.-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt utenom det vanlige for meg å dette egentlig:) men forandring fryder:)

måtte justere den opp litt for og få camber`n innom..men justerte ned igjen etter at resultatet ble printet ut :lol:

vanskelig og få det godkjent bak som det er..justerte spissinga maksimalt og kom akkurat innom grensa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gode greier det der, ja :) Så litt lav ut bak, men funker det går det jo greit :wink: Eneste er at jeg liker ikke de gamle sideblinkerne, syns ikke dem er noe pene, men går vel ikke an å få de nye, eller? Ha en fin helg i cruise-mode :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gode greier det der, ja :) Så litt lav ut bak, men funker det går det jo greit :wink: Eneste er at jeg liker ikke de gamle sideblinkerne, syns ikke dem er noe pene, men går vel ikke an å få de nye, eller? Ha en fin helg i cruise-mode :D

hehe..den er senket maksimalt av det som er mulig og kjøre med men subber Ikke :D men spretter jo endel da :P

så er nok en bil som egner seg til cruise-mode 8)

ha en Kjempefin helg du også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er pen denja. jeg kan ikke kalle meg noe orginalpiliti etter d jeg har hadt selv da men jeg liker orginale farger på bilene og synest ikke man skal blande stayling. e36 skal være til e36 og ikke e46 på en e36 f.eks. kan hende jeg sklir ut og gjør slikt selv men tror ikke jeg har gjordt d enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...