Gå til innhold

da folkens er digi-kamera fiksa! :D Nye bilder!


Anbefalte innlegg

hehe..går ikke på noe jeg nei..annet enn mye mat og trening på s.a.t.s 5 dager i uka :)

24år forresten

jeg trente mye før. tok mye i benken, klarte nesten 100kg, men så slutta og det ble verre og verre, faen nå skal jeg begynne snart igjen, hvor mye tar du i benken da

vel..trener ikke så mye ren benkpress jeg da men mest skråbenk etc..men sist var det 135kg..var vel for 2mnd siden eller noe..men hakke peil i dag :P benkpress er mye teknikk..trener markert styrketrening jeg å da er benkpress uaktuelt for mitt treningsopplegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, fin bil dette..litt kult at noen har vinyl eller paintjob også :D

Hva synest du om min bil da 92 Custom 325 coupe ? er jo samme stilen det nesten.. :D:D

syns den er meget stilig jeg :) mener og ha sett den hos Automote til salgs?

Ja, står som solgt på sida til automote..eg sa hva eg ville ha og han kom med gode tips underveis og seff. bygde bilen :D Er kanonfornøyd med den, alle detaljer er 100%..får vel se om eg kommer meg på noen treff med den i år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..går ikke på noe jeg nei..annet enn mye mat og trening på s.a.t.s 5 dager i uka :)

24år forresten

jeg trente mye før. tok mye i benken, klarte nesten 100kg, men så slutta og det ble verre og verre, faen nå skal jeg begynne snart igjen, hvor mye tar du i benken da

vel..trener ikke så mye ren benkpress jeg da men mest skråbenk etc..men sist var det 135kg..var vel for 2mnd siden eller noe..men hakke peil i dag :P benkpress er mye teknikk..trener markert styrketrening jeg å da er benkpress uaktuelt for mitt treningsopplegg

trener du på fastbenk eller løs benk, du veit vel det sikkert, men det er lurt å ha en bak deg når du løfter tungt på løs benk.

I know it :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som skulle prøve benk for første gang.

så jeg sa til han. start med bare stanga du ;p

Så han gjorde det og sa det der var altfor lett.

så jeg kastet på 1 10'er på hver siden (20kg+stanga)

Så gikk jeg på en maskin og tok noen reps, så hører jeg

"Albert!! Kan du hjelpe!?" Før jeg fikk snudd meg hører jeg begge vektene faller av stanga med et brak! :lol: Tror aldri jeg har hatt en bedre LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fin bil dette..litt kult at noen har vinyl eller paintjob også :D

Hva synest du om min bil da 92 Custom 325 coupe ? er jo samme stilen det nesten.. :D:D

syns den er meget stilig jeg :) mener og ha sett den hos Automote til salgs?

Ja, står som solgt på sida til automote..eg sa hva eg ville ha og han kom med gode tips underveis og seff. bygde bilen :D Er kanonfornøyd med den, alle detaljer er 100%..får vel se om eg kommer meg på noen treff med den i år :D

var på tanken på en E36 cab derifra men ble ikke noe av det.

blir noen treff her i gården å tenker jeg..nylakkert/bygd for 2 1/2mnd siden så den må vel luftes på div treff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 kg i benk er ikke spesielt mye. En magisk grense for mange på en statusøvelse. Du får begynne igjen vettu :wink: Morosamt å pumpe jern :D

var mye for meg som var 17år, nå er jeg 19, huff må begynne igjen, savner gode gamle treningsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fin bil dette..litt kult at noen har vinyl eller paintjob også :D

Hva synest du om min bil da 92 Custom 325 coupe ? er jo samme stilen det nesten.. :D:D

syns den er meget stilig jeg :) mener og ha sett den hos Automote til salgs?

Ja, står som solgt på sida til automote..eg sa hva eg ville ha og han kom med gode tips underveis og seff. bygde bilen :D Er kanonfornøyd med den, alle detaljer er 100%..får vel se om eg kommer meg på noen treff med den i år :D

var på tanken på en E36 cab derifra men ble ikke noe av det.

blir noen treff her i gården å tenker jeg..nylakkert/bygd for 2 1/2mnd siden så den må vel luftes på div treff :P

Jaja, klart det :) Ca. lika gamle våre biler da, etter bygging tenker eg..min var vel ferdig i midten av februar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fin bil dette..litt kult at noen har vinyl eller paintjob også :D

Hva synest du om min bil da 92 Custom 325 coupe ? er jo samme stilen det nesten.. :D:D

syns den er meget stilig jeg :) mener og ha sett den hos Automote til salgs?

Ja, står som solgt på sida til automote..eg sa hva eg ville ha og han kom med gode tips underveis og seff. bygde bilen :D Er kanonfornøyd med den, alle detaljer er 100%..får vel se om eg kommer meg på noen treff med den i år :D

var på tanken på en E36 cab derifra men ble ikke noe av det.

blir noen treff her i gården å tenker jeg..nylakkert/bygd for 2 1/2mnd siden så den må vel luftes på div treff :P

Jaja, klart det :) Ca. lika gamle våre biler da, etter bygging tenker eg..min var vel ferdig i midten av februar :P

de er nok det da ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 kg i benk er ikke spesielt mye. En magisk grense for mange på en statusøvelse. Du får begynne igjen vettu :wink: Morosamt å pumpe jern :D

var mye for meg som var 17år, nå er jeg 19, huff må begynne igjen, savner gode gamle treningsdager.

Ok. Da er jeg enig. Godt gjort det :wink: Selv stinker jeg så inni hampen i benkpress :lol: Kommer aldri over 130 kg som er persen. Klarer vel 120 i dag hvis jeg er heldig :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle være med i NM i styrkeløft ( benkpress, markløft og knebøy ) men klarte selfølgelig å ødelegge armen ved en moped ulykke. Kan fortsatt ikke trene og det er 2 år siden :( Skikkelig surt når du trener 5 ganger i uka, å synst det er kjempe gøy :\

Hadde forøvring pers på 130kg i benk som 16 åring, så lå veldig godt ann før NM. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...